Olenko lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut

Vieras
Pituutta on 165cm ja painoa 58,5kg?
Tunnen vain olevani lihava:( Ahistaa paljon. Onneksi ollut näin kylmä kesä nii on saanut kaikessa rauhassa pukeutua peittävämpiin vaatteisiin.

OIKEASTIKKO ootte tuota mieltä, siis etten olisi lihava?! En voi uskoa et kuulen jonkun sanovan noin.
Miksi ihmeessä koen että olen "pullero", todellakin häpeän vartaloani :( Häpeän toisten seurassa, koska koen että kaikki muut ovat huomattavasti hoikempia ja minä aina se lyllerö :( Aina kadehdin hoikkia ihmisiä ja suren kun en itse voi käyttää haluamiani vaatteita :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mä oon saman pituinen ja painan 52kg eli pikkusen pyöreä olet mutta et lihava.

:o mä taas oon 2 senttiä pidempi ja 1-2 kg painavempi ja en tosiaan ole pyöreä..että hoikka on ap:kin..

se riippuu niin ruumiinrakenteesta

joo..sillä mietinkin miten "äiti" voi sanoa noin,ellei ole nähnyt ap:ta..

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
OIKEASTIKKO ootte tuota mieltä, siis etten olisi lihava?! En voi uskoa et kuulen jonkun sanovan noin.
Miksi ihmeessä koen että olen "pullero", todellakin häpeän vartaloani :( Häpeän toisten seurassa, koska koen että kaikki muut ovat huomattavasti hoikempia ja minä aina se lyllerö :( Aina kadehdin hoikkia ihmisiä ja suren kun en itse voi käyttää haluamiani vaatteita :(

Kuule sulla taitaa olla se ongelma siellä korvien välissä eli ajattelet olevasi pullero vaikka et sitä ole. Sä olet täysin normaalimitoissa ja se on tosiasia.

olenko mä lihava?? oon ala-asteella ja painan noin 51kg ja pituutta on 152 ja puoli. minua ollaan haukuttu läskiksi, äiti sanoo etä olen hieman isompi kuin muuta ikäiseni.

No huh huh sulla on vääristynyt kehonkuva, et todellakaan ole lihava. Tee toi testi ja tuu kertoo tulos:

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl?session_id=44d0f0f377d322ad680113d428%20513c90

Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
Pituutta on 165cm ja painoa 58,5kg?
Tunnen vain olevani lihava:( Ahistaa paljon. Onneksi ollut näin kylmä kesä nii on saanut kaikessa rauhassa pukeutua peittävämpiin vaatteisiin.

Hoikka olet, jos muut on laihoja niin se ei susta lihavaa tee. Ei sekään ole kaunista, kun luut töröttää. Olen samanmittainen, kuin sinä ja jos saisin päättää painoni niin se olisi 55-58 ja todellisuudesshan parin kilon eroa ei edes huomaa. Tuon 58 olen joskus painanut ja silloin olin hoikka. Nyt haaveilen painavani alle 68, koska silloin en olisi lihava, mutta nyt tosiaan olen painan lähes 80kg

Hoikka olet, jos muut on laihoja niin se ei susta lihavaa tee. Ei sekään ole kaunista, kun luut töröttää. Olen samanmittainen, kuin sinä ja jos saisin päättää painoni niin se olisi 55-58 ja todellisuudesshan parin kilon eroa ei edes huomaa. Tuon 58 olen joskus painanut ja silloin olin hoikka. Nyt haaveilen painavani alle 68, koska silloin en olisi lihava, mutta nyt tosiaan olen painan lähes 80kg