Olenko liian ankara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hukassa

Vieras
hei!

Tuli tuossa miehen kanssa riita. Löysin hänen facebook sivustoltaan vanhan kommentin (puoli vuotta ennenkuin aloitimme seurustelemaan) kommentissa luki kiitos kehusta, minulle kuuluu hyvää entä itsellesi?
No kysäsin ihan rehellisesti mieheltä että kukas tämä tyttö on? hän kertoi että pikkuSerkku Englannista.
No rupesin vihjaamaan että on muuten tosi typerää kun serkukset/pikkuserkukset kehuvat (vastakkaista sukupuolta) olevat toisiaan kauniiksi, hyvännäköiseksi tai vaikka ihastelee kroppaa, kun kyseessä on sukulainen. Hän vain hymäili että juu niimpä.
Rupesi ottamaan päästä kun ei voinut reippaasti sanoa että no minä olen tehnyt niin tai jotain. Niimpä sanoin että tiedän että kehuit häntä.
No viesti oli siis tälläinen: Heippa Sarah, Mitä sinulle kuuluu? Olet kasvattanut hiuksesi, wau pukee sinua. perään jtn omia kuulumisia...
No sitten todistaakseni että joo hän on kirjoittanut moisen niin hän oli poistanut kommentin, juuri siksi etten näkisi sitä.
No sanoin että mä näin sen jo kuule. Sitte Mies sanoi että aijaa, poistin kun pelkään että suutut tai ajattelet että se on jotenkin häpeällistä kehua tuollalailla omaa pikkuserkkua.
No olen nyt vihainen koska minulla on sellainen olo että miksi tuommoinen pitää salata... eikö olisivoinut sanoa suoraan.. ja jättää oma kommentti poistamatta..
Olenko sitte liian ankara? vai onko se todella yököttävää kehua noin omaa pikkuserkkua ja sitten valhedella siitä?
Mielipiteitä..

Endie.. voisit perustella.. mä kyllä olen nuori.. 19 vuotias.. siksi ehkä tämä voi tuntua musta isolta?
mutta eikö tämä sitten ole?
Eikö teistä ollut törkeää kehua omaa pikkuserkkua ja sitten kieltää se minulta poistamalla kommentit?

Mikä tuossa on ongelmana, viesti kirjoitettu ennen kuin aloitte seurstelemaan.

Jos pikkuserkku juttua mietit, niin oletko ajatellut, että serkun kanssa voi mennä naimisiinkin, pikkuserkusta puhumattakaan.

Onhan sellainen vanha sanontakin, että mitä serkumpi sen herkumpi.

Unohda tuo tai huomaat pian, että olet ulkona kuin leppäkeihäs ja mies tuon pikkuserkun kainalossa, joka ei turhaan kuluta energiaa tuollaiseen natkutukseen

Ehkä et ole valmis vielä parisuhteeseen jos tuo on sinusta iso juttu... Hohhoijaa!! Tai sinulla on todella huono itsetunto... Toivottavasti et anna tuollaisen typerän ja turhan mustasukkaisuuden pilata parisuhdettasi.. Äläkä lue miehesi facebookia tai kännykkää.. Koeta luottaa, muuten olet kohta taas yksinäsi, mutta kuten sanoin, ehkä sinun olisi parempi ollakin vielä vuosi-pari itseksesi ja opetella tuntemaan itseäsi ja kasvattamaan itseluottamustasi..

Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
^

teistä on okei kehua pikkuserkkua?
enkä mä ole mustasukkanen.. musta vaa pikkuserkkuja ei katota sillee "wauuu"

No siis helvetti, kai nyt saa sanoa että jokin "uus look" sopii, käyttäen sitten vaikka ilmaisuna wau :D?
Ja juu, on OKEI.

Alkuperäinen kirjoittaja MoohMooh:
tota se netti teettää. kai mäki oon sit pimee, mut kyllä mä skitsoisin kans tollasist kommenteista.En mäkään netissä kommentoi muita ukkoja kehumalla niitten ulkonäköä tms.

Eli miehellä ei saa olla elettyä elämää ennestään...? Sinä et flirttaillut tms kenenkään kanssa ennen miehesi tapaamista, vaan odotit häntä siveästi kädet ja jalat ristissä kotona? :D

hmm harmi kun kukaan ei perustele?

eikö teistä ollut törkeää valehdella? poistaa se kommentti??

Tulitko tänne vain kerjäämään tukijoukkoja ja tekosyitä turhaan riitelemiseen? Jotain rajaa...

hmm harmi kun kukaan ei perustele?

eikö teistä ollut törkeää valehdella? poistaa se kommentti??

Vaikutat sen verran vauhkolta, että ymmärrän kyllä, miksi mies/poika haluaa välttää kohtauksen kanssasi kaikin keinoin. Se ei edes kuulu sulle, mitä hän on keskustellut kenenkin kanssa aiemmin, joten löysää pipoa. Monissa maissa on kohteliasta kehua toisten ulkonäköä, ei se heti tarkoita sänkyynkutsua kuin joillekin harvoille metsässäkasvaneille suomalaisille:D.

Siis häh? Enkö siis saa kehua Ruotsissa asuvien miespuolisten serkkujeni tai ystävieni olemusta. Muistan heti kehuneeni yhden ylävartalotatskaa ja toisen hiustyyliä. Ja tästäkö mies voisi olla mustasukkainen.
Jos tämä ei ole provo, niin You go Girl! Aika pian miehesi ehkä kasvaa sinusta ja lapsellisen sairaasta mustasukkaisuudestasi irti ja löytää oikeasti aikuisen ihmisen...

Alkuperäinen kirjoittaja Hukassa:
Minusta oli törkeää valehdella ja poistaa se kommentti....
ei valehtelu ole reilua!

Siinä olet oikeassa. Mutta silti minusta vähän ylireagoitu.Tottakai voi kehua pikkuserkun uutta lookia. Tuon perusteella kuulostat turhan mustasukkaiselta, ehkä mies siksi valehteli, koska tiesi mustasukkaisuudestasi ja pelkäsi reaktiotasi.

Uusimmat

Yhteistyössä