Olenko liian ankara?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voi luoja.
kasva ihmisenä ja hanki jotain oikeita ongelmia :hug:

PEESI :D Hoidon tarpeessa taitaa olla ap :D

Säälittää se mies. toivottavasti tajuaa ottaa jalat alleen ja äkkiä, ennen kuin tulee lapsia kuvaan tai mitään.
Mitä helvettiä se ap:lle kuuluu ketä mies kehuu ja mikä sinä ap luulet olevasti oikeutettu haukkumaan jos joku kehuu serkkuaan.

häpeä ja pidä suusi kiinni ja kasva aikuiseksi.

No me kyllä kehutaan, halitaan ja pussataan ihan siskosten, serkusten ja kenen tahansa läheisten kanssa. Musta tuo kuulostaa siltä että sä skitsosit ihan ihmeellisestä asiasta ja ukkos poisti jäljet juuri siksi ettei tulisi enempää outoja ongelmia.

DarkVanillaDevil:

Kysyin että mitä hän sillä ajoi takaa.

Hän vastasi: no sillä oli sellanen kamala lyhyt kihara tukka ja oli tosi paljon kaunistunut kun oli pitkä tukka niin päätin kehasta että sopii tosi hyvin.

teistäkö ihan ok?

Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
DarkVanillaDevil:

Hän vastasi: no sillä oli sellanen kamala lyhyt kihara tukka ja oli tosi paljon kaunistunut kun oli pitkä tukka niin päätin kehasta että sopii tosi hyvin.

teistäkö ihan ok?

No totta helvetissä. Jätä jo se poikaparka rauhaan ja mieti miksi itsetuntosi on noin surkea. Siis oikeasti, tarvitset sitä.

DarkVanillaDevil:

teistäkö ihan ok?

Tietenkin. Eikö muut saa olla kauniita miehesi silmissä kuin vain sinä?
mua on kyllä kehuneet läheiset miespuoliset hyvännäköiseksi jos oon itseni joskus oikein laittanut eikä ole tullut mieleenkään kenenkään tulla siitä mustikseksi.-

DarkVanillaDevil:

teistäkö ihan ok?

Todellakin, ihan täysin Ok, ja aika kamalaa jos joku tuollaisesta suuttuu. :o

DarkVanillaDevil:

teistäkö ihan ok?
hanki hoitoa.
Sulle ei kuulu yhtään mitään mitä miehesi kenellekin sanoi tai sanoo. Sinulla ei ole mitään oikeutta tivata mieheltäsi mitä hän on sanonut tai sanoo.
Hän saa kehua ketä haluaa.
Miten kehtaat alkaa jankuttaa toiselle sanomisista? mitä ajattelisit jos miehesi alkaisi tivata sinulle mitä olet sanontu silloin ja silloin ja eikö se olekin tyhmää?

mikä sinä olet määrittämään mikä on tyhmää ja mikä ei.
ja ei, minusta ei ole tyhmää tai outoa kehua serkkkua. sinä sen sijaan vaikutat hoidon tarpeessa olevalta ja kiireinen tapaus.

No, en itekään haluaisi että oma mieheni kehuisi muitten naisten hiuksia tms. oli sitten pikkuserkku tai vaikka kuka vain. Mutta onneksi se on mennyttä! Itse tiedät onko hän naisten mies ja luottamuksesi arvoinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Hukassa:
En tietnkään suutu edellisistä naisista tai kommenteista.
mutta se jota kehui kauniiksi oli hänen pikkuserkkunsa:o eikö se ole vähän eri juttu??

On. Ilmoita heti poliisille. Tuo on sukulaisiin sekantumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Hukassa:
En tietnkään suutu edellisistä naisista tai kommenteista.
mutta se jota kehui kauniiksi oli hänen pikkuserkkunsa:o eikö se ole vähän eri juttu??

Pikkuserkkunsa, niin mitä sitten?

Mikä siinä on outoa, en nyt ymmärrä mitä ajat takaa

**: Naisia saa kehua, mutta ei omia sukulaisia niin sanotusti "katella" että ompa kaunis tai kuuma tai ompa hyvät tissit. ei se oo soveliasta!!

eli jos mä sanon mun mutsille, et hei, tosi upea kampaus, niin mä käyn kuumana mun mutsiin?

**: Naisia saa kehua, mutta ei omia sukulaisia niin sanotusti "katella" että ompa kaunis tai kuuma tai ompa hyvät tissit. ei se oo soveliasta!!

edelleen: hanki hoitoa itsellesi. sinä et ole mikään kertomaan kenellekään mikä on soveliasta ja mikä ei.
Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa jalat alleen ennen kuin on liian myöhäistä, lapsia kuviossa jne.
olet sairas ja suuruudenhullu. sinä et määritä mikä täällä maapallolla on soveliasta ja mikä ei. sinä et määrää miehesi tekemisiä. hän saa itse päättää ketä kehuu.
ehkä olet ruma ja määräileväinen. jätä se mies rauhaa. pakkaa.lähde.

Hmm, tiedän kyllä yhdet pikkuserkukset jotka seurustelivat hyvin pitkään. Ja ennen vanhaan...öh. Ennen kuin pyörät keksittiin..oli hyvinkin yleistä että .. no en kerro enempään mutta kyllä eri juttu on että olet liian ankara, ja hassua juuttua tuollaiseen yksityiskohtaan. Mutta olet varmaan niin rakastunut ja ehkä siksi mustasukkaisuuden voi ymmärtää?

Alkuperäinen kirjoittaja peesh:

edelleen: hanki hoitoa itsellesi. sinä et ole mikään kertomaan kenellekään mikä on soveliasta ja mikä ei.
Toivottavasti miehesi tajuaa ottaa jalat alleen ennen kuin on liian myöhäistä, lapsia kuviossa jne.
olet sairas ja suuruudenhullu. sinä et määritä mikä täällä maapallolla on soveliasta ja mikä ei. sinä et määrää miehesi tekemisiä. hän saa itse päättää ketä kehuu.
ehkä olet ruma ja määräileväinen. jätä se mies rauhaa. pakkaa.lähde.

Ap kyllä minustakin on turhan jyrkkä ko. asiassa, mutta niin on sinunkin tekstisi, todellakin.

Siis tämä on vain yksi juttu, et tiedä ap:sta mitään muuta, miten voit tuon perusteella sanoa ap:tä sairaaksi, ja kehotat hankkimaan hoitoa yms. :o

Siis noin ihan yleisesti ottaenkin, minusta kaikki "mene hoitoon", "olet sairas" tms. kommentit, jotka perustuvat vain ihan johonkin yhteen kirjoitukseen, ovat todella törkeitä ja syvältä. Siis todennäköisesti joka ikinen ihminen on ainakin JOSSAIN asiassa omituinen, ja ajattelee/tekee valtavirrasta poikkeavati. Täällä sitten sellaiset, oli aihe mikä hyvänsä, passitettaisiin hoitoon, vaikkei tiedetä ihmisestä yhtään mitään. :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä