Olenko mä ainoa, joka ei tykkää uudesta vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuntuu, että silloin jotenkin mun kurjuus oikein korostuu ja maksimoituu. Vaikka muuten pystyiskin unohtamaan sen, että kaikki muut ovat juhlimassa vuoden vaihdetta tai ainakin rakkaidensa kanssa, niin ne hemmetin ilotulitteet tuo väkisinkin sen kaiken mieleen.
Mua alkaa ahdistaa heti joulun jälkeen koko uusi vuosi, ja se tunne on kauheimmillaan kun raketit ammutaan.

Kun vaan vois unohtaa koko juhlan.

Raketit voisi minun puolestani kieltää kokonaan yksityishenkilöiltä. Rakettien vuoksi on monta murhetta kohdattu. Yhtenä vuonna naapurin autotalli paloi, eräänä toisena uutena vuotena mies sai raketin suoraan selkäänsä ja viime vuonna meidän parvekkeelle ammuttiin raketti.

Mua se ei ahdista, mutta en myöskään siitä hirveästi perusta. Ei ole vielä suunnitelmia, enkä tiedä tuleekokaan. Olen asennoitunut siihen että eipä tuota ohjelmaa hirveästi taida olla.

Lapsetkin jo niin isoja, mutta rakettien näkemiseltä ei voi välttyä kun asuu niin keskellä kaikkea

Mä oon aina uudet vuodet yksin. Joko oon ollut yksin kotona pienten lasten kanssa kun mies on lähtenyt juhlimaan, sitten olin yksin lasten kanssa erottuani moisesta ukosta, nykyään oon sitten vaan yksin kun lapset on aina uudet vuodet pois kotoa. Kaverit viettää pariskunta-uusivuosia, ei sinne sinkkuihminen ole tervetullut. Joten oon yksin.

En tiedä miksi tää asia ahdistaa vain uutena vuotena, muulloin oon ihan sinut tämän ikuisen yksinäisyyteni ja rakkaudettomuuteni kanssa.

Lähde jonnekin reissuun tai vaikkapa kylpylään jos semmoinen kiinnostaa. Kehitä itsellesi ohjelmaa!!Ja onhan niitä ainakin siommissa kaupungeissa esim. uuden vuoden konsertteja, joissa ilta kuluu kivasti.

Itse vietän perheen kesken uuden vuoden, mutta harvemmin meilläkään ihmeempää ohjelmaa on.

Mulla on kyllä niitä rakkaita, mutta silti en pidä uudestavuodesta. En välitä raketeista, enkä siitä että "pitää" yötä myöden seisoskella jossain varpaat jäässä raketteja katselemassa.

Nyt kyllä pysytellään kotona kun on onneksi tuo vauva, mutta elukoillekin uusivuosi on aina vähän kurja.

Älä ap turhaan ota paineita jostain uudesta vuodesta. Et ole ainut joka silloin on yksin, kuka mistäkin syystä. Monella puolisot töissä tai sitten sitä toista puoliskoa ei tosiaan ole. Tekee jotain kivaa, herkuttelee, hemmottelee vähän itseä. Ja jos ei muuta, niin varmasti täällä kaksplussalla ainakin on porukkaa, silloinkin. :D

Päivä muiden joukossa... on toisaalta paineita tms että silloin pitäis jotain erikoista puuhata, mutta uskon että menee ihan kotosalla. En myöskään välitä uudesta vuodesta, voisin elää ihan normisti senkin päivän.

Jouluna sinkkuus on hankalampaa kuin uutena vuotena. Mä vietän uutta vuotta olemalla lapsenvahti, musta ihan mukava tapa. Vien lapsen katsomaan raketteja, valetaan tinaa jne.

Uudessa vuodessa ahdistaa oikeastaan vain se että siitä alkaa pitkä ja tylsä "putki" eli Tammi- , helmi- ja maaliskuut. plaah. lunta, kylmää ja tylsää :/ Huhtikuussa jo helpottaa :)

[QUOTE="vieras";27765844]Tuntuu, että silloin jotenkin mun kurjuus oikein korostuu ja maksimoituu. Vaikka muuten pystyiskin unohtamaan sen, että kaikki muut ovat juhlimassa vuoden vaihdetta tai ainakin rakkaidensa kanssa, niin ne hemmetin ilotulitteet tuo väkisinkin sen kaiken mieleen.
Mua alkaa ahdistaa heti joulun jälkeen koko uusi vuosi, ja se tunne on kauheimmillaan kun raketit ammutaan.

Kun vaan vois unohtaa koko juhlan.[/QUOTE]

olin 18 vee... Mutta kun tietää että se ei tapa! Se on itsestä kiinni mitä haluaa? Haluaako aina party party vai mystiikkaa ja tänä uutena vuotena valat tinat ja otat vaan kaksi olutta ..ketutukseen.

Mulla on kyllä niitä rakkaita, mutta silti en pidä uudestavuodesta. En välitä raketeista, enkä siitä että "pitää" yötä myöden seisoskella jossain varpaat jäässä raketteja katselemassa.

Nyt kyllä pysytellään kotona kun on onneksi tuo vauva, mutta elukoillekin uusivuosi on aina vähän kurja.

Mun tekisi mieli aina jättäytyä sisälle katselemaan ikkunasta kun meillä ulkona räiskitään raketteja...

Et ole!!
Vihaan uutta vuotta ja vappua! Kaipaisin ystäviä. Mieheni taas ei. Hän voi helposti nukkua senkin illan sohvalla. Olin pyytänyt ystäväpariskuntaa meille. Vastaus oli, että "pidetään varalla". Äsken tapasin heidät kaupungilla. Ykkösvaihtoehdolle ei ollut sopinut, joten voivat kuulema juhlia kanssamme. En halua olla varalla kenellekään, joten antaa olla. Myönnän, olen katkera sekä miehelleni, että näille "ystäville".

Juu, Vappu on kanssa yksi viheliäisimmistä juhlista evö.

Jotenkin vappuun, juhannukseen ja uuteen vuoteen 'pakotetaan' aina hillitön juopottelu, siis ihan pakko, juo nyt ja pidä hauskaa...!

Mä tapaan vastata että juo sä vaan, mä pidän hauskaa aamulla kun sä makaat krapulassa pää pöntössä.....