Olenko mä ainoa, joka ei tykkää uudesta vuodesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27766073:
menen töihin ennemmin ja niin teenkin.

Ihan sama...kukin tekee mitä haluaa uutena vuotena mutta ryöstö ja sellanen rikkollisuus kiellyttyä! Ei liikaa poliisia työllistetä... kun niitäkin jo vähennetään!

[QUOTE="vieras";27766088]minä olen himona niihin:). Mutta muistan turvallisuuden:). En suuntaa taloa kohti kun tuulee:). Tai tuuli vie ja raketit katolla eikä nouse ilmaan! Aika surkeita rakettaja!(näin kävi)[/QUOTE]

Juuh mutta se kylmyys, ja kun tuo isäntä turraa ties kuinka kauan niiden rakettien ja papattiensa kanssa ja me muut odotetaan ja odotetaan ja odotetaan...

[QUOTE="vieras";27766104]Ihan sama...kukin tekee mitä haluaa uutena vuotena mutta ryöstö ja sellanen rikkollisuus kiellyttyä! Ei liikaa poliisia työllistetä... kun niitäkin jo vähennetään![/QUOTE]

kerron nyt sulle ystävällisesti viidennen kerran että EN ole asentaja, auton tai minkään muunkaan.
eikä mun tekemiset poliisia kiinnosta. :D

En tykkää isommin. Naapurin pikku kloppi alottaa paukuttelun jo ennen ilta kuutta, ampuu miten sattuu ja lopettaa joskus yöllä. Ei siinä muuten, yhden yön kestää vaikka päällään seisten. Ketuttaa vaan, kun kukaan ei katso sen perään.

Mä olen aina vähän pelännyt niitä raketteja :( Sitä kovaa ääntä ja pelkään et ne iskeytyy mun päähän tai räjähtää hallitsemattomasti tms.
Muuten kyllä tykkään uudestavuodesta. Se on rento juhla, ei tarvitse hirveästi nähdä vaivaa sen eteen ja mukavasti täynnä uutta toivoa.

[QUOTE="vieras";27766212]mutta missä vika kun kampi akseli näkyy:).[/QUOTE]

sulla sutii se kuuluisa isopyörä tyhjää todella lujaa.

Minäkään en pidä uudesta vuodesta. En kyllä suuremmin välitä joulustakaan.

Onneksi on pieni lapsi, niin voi siihen(kin) vedoten viettää rauhallisen juhlan kotona istuskellen. Ei tarvitse kenellekään selitellä miksei halua seistä keskellä yötä pihalla katsomassa typeriä raketteja. Katselen mieluummin kynttilöitä sisätiloissa ja luen vaikka kirjaa.

En minäkään ihmeemmin välitä. Ja on itselläkin vähän haikea olla silloin, vaikka muutoin en miestä tähän kovin usein kaipaakaan (paitsi taas tänään, kun kaivoin autoa metrin kinoksesta :D)...varmaan siksi, että muut lapset ovat ampumassa raketteja isiensä kanssa, ja tiedän miten tärkeää se olisi omillekin pojilleni :(

En minäkään ihmeemmin välitä. Ja on itselläkin vähän haikea olla silloin, vaikka muutoin en miestä tähän kovin usein kaipaakaan (paitsi taas tänään, kun kaivoin autoa metrin kinoksesta :D)...varmaan siksi, että muut lapset ovat ampumassa raketteja isiensä kanssa, ja tiedän miten tärkeää se olisi omillekin pojilleni :(

:( ...Vaikka ei siihen rakettien pössäyttelyyn välttämättä aina miestä tarvita.