Olenko mä ainoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko ainoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko ainoa?

Vieras
Mä inhoan näitä nykyisiä suosikkinimiä. Aada-Lumi Olivia-Jadessat on mun mielestä karmeita. Samon nämä ns mummonimet, joita nyt yleisesti annetaan. Jos meille nyt tulisi lisää lapsia, niin voisin hyvinkin antaan tytön nimeksi Hanna tai Minna ja pojalle vaikka Jussi.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Et oo.
Tai inho on ehkä liian voimakas sana kuvailemaan sitä, mitä mieltä mä olen tietyistä muotinimistä, mutta ei ne mua kyllä miellytäkään. Yhtään.

Mut ei sun lapsilla kuitenkaan ole kovin tavallisia nimiä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Et oo.
Tai inho on ehkä liian voimakas sana kuvailemaan sitä, mitä mieltä mä olen tietyistä muotinimistä, mutta ei ne mua kyllä miellytäkään. Yhtään.

Mut ei sun lapsilla kuitenkaan ole kovin tavallisia nimiä :whistle:

Mutta ei myöskään mitään nykyisiä suosikkinimiä, mitä kuvailit. Åbon lapsilla ihanat nimet :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet vissiin ensimmäistä kertaa tällä palstalla, etkä av:llakaan ilmeisesti ole käynyt, jos luulet olevasi ainoa.

En ole ekaa kertaa. Mutta täällä jatkuvasti kysellään mielipiteitä nimistä ja usein ne on tosi outoja ja väkisin väännetyn kuuloisia tai sit just näitä Lumi-Jessiinoita. Ja näihin sitten vastataan, et voi kun ihana, tosi omaperäinen jne jne. Jos joku erehtyy samomaan, et järkky, niin heti lynkataan. Siitä olen päätellyt, et mulla on vähän erilainen nimimaku.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet vissiin ensimmäistä kertaa tällä palstalla, etkä av:llakaan ilmeisesti ole käynyt, jos luulet olevasi ainoa.

En ole ekaa kertaa. Mutta täällä jatkuvasti kysellään mielipiteitä nimistä ja usein ne on tosi outoja ja väkisin väännetyn kuuloisia tai sit just näitä Lumi-Jessiinoita. Ja näihin sitten vastataan, et voi kun ihana, tosi omaperäinen jne jne. Jos joku erehtyy samomaan, et järkky, niin heti lynkataan. Siitä olen päätellyt, et mulla on vähän erilainen nimimaku.

No nimiä on monenlaisia, enkä mistään nimestä kyllä menisi sanomaan että onpas järkky tms (paljon rankemmin täälläkin kyllä arvostellaan noita nimiä). Sanon vain, että en laittaisi omalle lapselle tai että tulee mieleen yläasteen matematiikanopettaja. Mielestäni on outoa inhota tai vihata tai ylipäätään arvostella toisten nimivalintoja, koska ilmeisesti joku niistä oikeasti pitää eikä varmasti lapselleen kiusaksi rumaa nimeä anna. Miten kukaan täällä voi sanoa, että Maija olisi kauniimpi nimi kuin Liisa?

Yhteistyössä