Olenko mä nyt aivan ääliö?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viraana

Vieras
Ainakin itsestä tuntuu nyt siltä. Poika kuumeessa ja minun on aivan pakko mennä käymään töissä. Vien pojan mummun hyvään hoivaan ja mies tulee aikaisemmin töistä ja hakee hänet.

Mutta minusta tuntuu että olen ääliö ja kaikkea muuta!!!

mikäs susta ääliön tekee? lapsi kuitenkin hyvässä hoidossa kokoajan. ei äitiys ole sitä että sun on pakko itse tehtävä kaikki vaan on osattava myös tehdä ratkaisuja suuntaan jos toiseen

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mikäs susta ääliön tekee? lapsi kuitenkin hyvässä hoidossa kokoajan. ei äitiys ole sitä että sun on pakko itse tehtävä kaikki vaan on osattava myös tehdä ratkaisuja suuntaan jos toiseen

No minusta vaan tuntuu että kaikki hyvät äidit jää aina hoitaan kotiin sairaana olevaa lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

No minusta vaan tuntuu että kaikki hyvät äidit jää aina hoitaan kotiin sairaana olevaa lasta.

No, sitten en mäkään ole hyvä äiti kun olen töissä ja lapsi on sairaana kotona - isänsä kanssa! :heart:

Yhteistyössä