olenko mä nyt tarinan ainoa tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
minä ripustin pyykit ennen töihin lähtöä. kun tulin töistä, tyhjensin päivän aikana käyneen koneen ja ripustin lisää pyykkiä. mies huusi koko ajan että pitäs mennä syömään. hän oli kotona ennen minua ja oli ehtiny ruuan laittaa. mulla kesti vartti kun viikkasin ja ripustin uudet. sitte mies söikin yksin, tai siis lasten kanssa, ei voinu sitä varttia odottaa.

kun mä olin saanu pyykit kuntoon, menin keittiöön, niin mies sano vihasesti että mun kiire on jo ohi. mä huusin että herran oma ruokailu ei ainakaan ikinä kotitöitten takia myöhästyisi ja mun mielestä on epäreilua että kun mä tein minkä kerkisin, niin hän suhtautuu asiaan kuin johonkin joutavaan

mies sanoi että se oli turhanpäiväistä ripustaa jotain pyykkejä ennen ruokaa. mä suutuin niin, että keräsin kaikki miehen vaatteet pois narulta ja heitin märkänä kasana terassin tuolille. pyykkikorista nypin miehen likaset vaatteet ja pistin ämpäriin pihalle. sanoin, että pesen ja ripustan ne sitten kun se ei ole miehen mielestä turhanpäiväistä, ja että hän voi palata tämän päivän tapahtumiin sitten kun loppuu puhtaat kalsarit. minä en niihin koske!

nyt täällä on jäätävä tunnelma jatkunu koko illan.

Tyhmä on lievä sana.. Mikäli teillä tapahtui juuri noin kuin sanoit niin vaikutat lähinnä sekopäiseltä hormoonihirviötä ja ennen kaikkea lapselliselta! voi mies raukkaa :(

:D :D Anteeksi, mutta repesin ihan täysin! :D Mulla kun keittää tarpeeksi yli, niin lopputulos on kutakuinkin tuollainen, enkä anna periksi.

Mutta se on ikävää, jos teillä on usein jotain tuollaista kähnäystä tai jos kotityöt aina kaatuvat sun päälle ja mies kerää irtopisteitä ja glooriaa tekemällä satunnaisesti jotain. Toivottavasti niin ei ole ja tuo oli vain paikallinen hepulikohtaus.

Aikamoista ylireagointia sulta. Ei siellä kotona tarvitse pipo kireällä kotitöitä painaa, mies oli ruokaa tehnyt etkä sitä arvostanut... Vaan nostit helvetillisen metelin. Kivat sulle.

Mua itseäni vaivaa tekemätön työ, en osaa alkaa syömään jos tiedän että sen jälkeen tarttee alkaa huhkimaan. :xmas: (Älkää ottako ihan kirjaimellisesti tuota huhkimaan. Joten mä olisin laittanut ne pyykit ja alkanut sitten syömään, välittämättä miehen mäkätyksestä. :saint: Mutta en mä niitä pyykkejä narulta olisi repinyt.

No mua kyllä vituttais, jos olisin laittanut pyykit pyörimään ja se ekana kotiin tullut ei olisi viitsinyt niitä ripustaa kuivamaan. Koneessa maatessa märät pyykit menevät ihan tuhannen rypylle, eli parempi laittaa hetipian narulle kuivumaan. Sitäpaitsi niiden laittamisessa ei kovin kauan mene ja jos oikeasti oli niin kiire, niin olisi mies voinut nostaa perseensä ja tulla yhdessä laittamaan. Se, että on tehnyt ruuan, ei tarkoita että kaikki muut arkiaskareet voi sillä perusteella jättää kesken.

Mä olisin varmaan tehny samoin.. en tie onko kumpikaan mitenkään oikeilla reiteillä.. mut tommosta se ny vaan joskus on.. Mut menisin varmaan ennen unia pyytään silti anteeks ja jos ei tuu takas (pyydä kans anteeks) , niin pyykit jäis sinne ulos..

Et ehkä tyhmä mutta tyypillinen nainen. Kun saa päähänsä että pitää imuroida/pyyhkiä pölyt/ripustaa pyykit ym. niin kaikki muu saa jäädä myöhemmäksi, vaikkapa se perheen yhteinen ruokailu. Tuo on vain niin tavallista naisten keskuudessa.

No taidatte molemmat olla vähän... en nyt sano että tyhmiä mutta...

Miksi et voinut ripustaa pyykkejä vasta ruokailun jälkeen jos kerran mies niin kovasti tahtoi kaikkien syövän yhdessä?

Ja miksi mies ei voinut hetkeä odottaa että olisit saanut pyykit ripustettua ja sitten olisitte syöneet?

Ja miksi noin järjetön kohtaus noin pienestä asiasta että pitää alkaa toisen vaatteita heitellä?

Ruoka on valmiina kun tulet töistä ja sinä menet ripustelemaan pyykkejä... Sen verran pitää olla kunnioitusta toisen työtä kohtaan että mennään syömään kun ruoka on valmis. Ja homma on aivan sama oli ruuanlaittajana mies tai nainen. Itsellä kiehahtaa aivan täysin, jos syömään ei tulla kun ruoka on pöydässä, aina kun on jotain "tärkeää" tekemistä. En tarkoita että pitää tavarat pudottaa käsistä kun vellikello soi, mutta ei siinä kyllä rueta vaatteitakaan ripustelemaan.

Kyllä se menee niin, että miehet odottavat jotain ylimääräistä glooriaa ja suitsutusta niistä harvoista aterioista joita tekevät...nainen tekee safkan, hoitaa pyykit ja tiskit sekä lapset toisella kädellä, ihan siinä sivussa ilman mitään ihmeempää huomiota... :whistle:

Mies siis saattaa olla loukkaantunut siitä, että pyykkitohotuksellasi sivuutit hänen ritarillisen elkeensä...

Yhteistyössä