olenko mä nyt tyhmä vai miksen tajua....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
lapsen hoitopaikkaan vietävä (tottakai) tiettyyn päivään mennessä tieto lapsen kesälomasta. muttakun kukaan ei tiedä lomistaan yhtään mitään siihen päivämäärään mennessä.. niin mitä tässä nyt sit pitäis tehdä? :ashamed: :snotty:
 

Yhteistyössä