Olenko mä vaan hysteerinen äiti...? Ihan rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmis"

Vieras
Mä vähän hermostuin miehelle äsken, meillä 2kk vauva ja oli vienyt turvakaukalossa ulos ilman kunnon päähinettä!

Muuten oli asiallisesti puettu, mutta päässä ei ollut kuin kypärämyssy ja sellainen itsekudottu neulemyssy joka päästää kaiken tuulen läpi... vauva oli ollut reilut 15min pihalla näin ja tuolla kuitenkin tuulee.

Nyt mua harmittaa kun ärähdin miehelle, eihän se ollut tajunnút mutta pelottaa jos vauva sairatuu tuon takia...

Kyllä mäkin ärähtelin helposti, ja vieläkin, jos mielestäni lapsella ei ole tarpeeksi vaatetta. Joten en usko että ylireagoit, täällä ainakin on kylmä, tuulee ja sataa lunta, joten toppapipo on ihan jees..

Olet hysteerinen. Jos jatkat tuota linjaa, etäännytät miehen lapsestaan. Ja kuka sinä olet yksivaltiaana päättämään, kuinka lasta hoidetaan?

Näinpä.

Miehen mielestä pipo valinta oli hyvä tuohon säähän, ja mies päätti sen laittaa. Ei ole mitään yhtä ja oikeaa tapaa hoitaa lasta, vaan molemmilla vanhemmilla on omat tapansa. Tietty joissain asioissa pitää pitää yhtä, mutta ei noin merkittömissä asioissa.

Näinpä.

Miehen mielestä pipo valinta oli hyvä tuohon säähän, ja mies päätti sen laittaa. Ei ole mitään yhtä ja oikeaa tapaa hoitaa lasta, vaan molemmilla vanhemmilla on omat tapansa. Tietty joissain asioissa pitää pitää yhtä, mutta ei noin merkittömissä asioissa.

Ja kun vauva oli vielä kaukalossa. Ei sinne se viima iske, johan pään sivuttaistuet estää paljon. Jokainen voi laittaa kolmelta sivulta kiinni olevan lootan päähän ja mennä ulos kokeileen vieläkö tuuli käy päähän.

Miehen logiikka on tässä varmasti ollut paljoooooon fiksumpi kuin ap hokaakaan.

siis kypärämyssy ja villapipo, niin mitä olis pitänyt vielä olla? itse puen vauvalle kypärämyssyn ja lämpimän hatun ja sitten sitä kombinaatiota suojaa haalarin huppu.
mikä ihme on TOPPAPIPO, josta joku mainistsi?
älytöntä meininkiä...

[QUOTE="niin";25483144]Ja sitten vielä ihmettelette miksei miehiä kiinosta hoitaa lapsia...kuka jaksaa sitä nalkutusta kuunnella kun "mitään et osaa tehdä oikein".[/QUOTE]

Niinpä. Tuolla menolla olet ap yksinhuoltaja ja saat sitten ihan itse päättää mitä lapselle laitetaan päähän :)

parempi ettei ole liikaa hattuja ettei pää hikoa silloin vasta tulee kipeeksi.koeta lapsen nenää jos ei ole kylmä niin ei miää hätää. pyydä mieheltäsi anteeksi että hermostuit ymmärtä varmaan. tsemmiä teidä perheelle

[QUOTE="neljän lapsen äiti";25483522]parempi ettei ole liikaa hattuja ettei pää hikoa silloin vasta tulee kipeeksi.koeta lapsen nenää jos ei ole kylmä niin ei miää hätää. pyydä mieheltäsi anteeksi että hermostuit ymmärtä varmaan. tsemmiä teidä perheelle[/QUOTE]

Ei nenää, vaan niskaa. Nenä voi olla kylmä, vaikka muuten ei olisi kylmä.

Yhteistyössä