Olenko pettänyt ja kuinka pahasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kreta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kreta"

Vieras
Olen 27v naimisissa oleva nainen. Mieheni on tosi ihana ja kaikin puolin kunnollinen. Yksi 2v lapsi on ja kotona asiat on ihan kunnossa. Seksikin sujuu.

Mutta... Kaipaan jotenkin vaan huomiota muiltakin miehiltä kuin omalta kullalta ja niinpä olen päätynyt yhteensä viiden eri miehen kanssa sänkyyn meidän seurustelun ja avioliiton aikana. Ehkä toisen viiden kanssa on ollut erittäin intiimiä menoa, mutta ei seksiin asti. Tuntemattomia nää miehet eivät ole olleet, enemmän sellaisia puolituttuja töistä ja harrastuksista. Osin miehenikin tuttuja. Aina ovat jääneet yhteen yöhön eli mitään salasuhteita ei ole ollut.

Mun mies usein on ottanut puheeksi, että sitä kiihottaisi ajatus että harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa. Yleensä se tulee puheeksi seksin aikana ja en tiedä kuinka tosissaan mies on ton asian kanssa. Olen kuitenkin yrittänyt tolla jutulla selittää ja laillistaa mun syrjähypyt. En kuitenkaan uskalla kertoa tosta miehelleni ja hieman omatunto kuitenkin kolkuttaa. Itse voisin moiset yhteen kertaan jäävät jutut miehelleni salliakin jos hän vaan kysyisi.

Mitä mieltä olette, olenko pettänyt vai ei?

No mun mies on kanssa usein puhunut samaa, että tahtoisi mun saavan vierasta miestä. Olen päätynyt kahdesti sitten sattumamiehen sänkyyn. Enkä koe pettäneeni eikä omatunto kolkuta. :)

Mä ihmettelen vaan miksi olette suhteissa joissa ette saa kaikkea tarvitsemaanne ja miksi ihmeessä olette suhteessa sellaisen miehen kanssa joka ei teistä ole kiinnostunut yhtään vaan oikein toivoo että harrastaisitte jotain vieraan kanssa. Eipä ole rakkaudesta tietoakaan kummaltakaan puolelta. Ja sääli lasta, toivottavasti hän pääsis sijaisperheeseen vaikka ennemmin teidän sotkujenne alta niin sais rakastavat vanhemmat, ette tunnu sitä olevan. Kun on vaara että pienen lapsen koti ja perhe rikkoontuu itsekkään äidin takia, ehkäpä miehesi on kuullut jutuistasi ja odottaa että tunnustaisit.

Heti kun jutussa mainitaan seksi niin joku huutaa porvoota :( Kyllä tähän maailmaan mahtuu paljon kaiken laista kuulkaas.

En ymmärrä miksi seksi on nostettu niin jalustalle. Seksin ja avioliiton yhteys on keskiajalla kirkon ajama _tapa_. C´moon oikeasti aikuiset ihmiset.

Meillä ollaan aviomieheni kanssa sovittu että seksiä muiden kanssa saa harrastaa, mutta:
-sitä tyyppiä ei saa sen jälkeen tavata
-kukaan tuttu ei saa tietää/nähdä mitään
-ei tarvii kertoa ellei toinen suoraan kysy
-ei saa harrastella niin paljoa että ei puolisolle riitä virtaa

Ollaan oltu naimisissa 9v ja hyvin menee. Itse olen "oikeutta" käyttänyt pari kertaa klassisesti pikkujouluissa ja laivalla ja noi jutut on todellakin jääneet niihin bileisiin. Mieheltä en ole kysynyt, mutta luulen samaa määrää. Ja Mimma: kyllä meillä on lapsia ja kyllä olemme rakastavat vanhemmat ja niitä ei mihinkään sijaisperheeseen tarvitse viedä, mur.

Et tietenkään. Eihän se ole pettämistä, jos vaan ihan auringonotto ja rentoilumielessä makaat alasti selälläsi ja venytelläksesi levität jalkojasi, ja mies jotenkin täysin tapaturmaisesti liukastuu banaaninkuoreen ja huljahtaa sisääsi. Sellaista sattuu.

• Tykkää
Reactions: Pinki

Yhteistyössä