M
"maalaistyttö"
Vieras
Olen ollut koko ikäni parisuhteissa, no siis kahdessa tähän mennessä ja siinäkin vaihto tapahtui suoraan toisesta toiseen. Eli siis oikeasti en osaa aloittaa parisuhteita ollenkaan. Nyt olen pistänyt elämääni uusiksi, mutta kuinka ollakaan löysin miehen elämääni. Se on sellaista kemiaa jossa ollaan vaan yhtä toisen kanssa ollut hänen kanssaan alusta asti. Olen vaan jostain syystä silti jarrutellut, koska minä en katso siltikään olevani tyyppi joka rakastuu helpolla. Nyt vasta vietin yhteisen yön ja päivän siihen perään tämän miehen kanssa, vaikka ollaan tunnettu jo hetken aikaa. Ja kuten arvata saattaa, nyt pyörii mielessä, että meniköhän nyt sitten kuitenkin rakastumaan? Arkinen puuhailu ja vaan oleilu hänen kanssaan kun ei millään muotoa ahdistanut minua enkä kaivannut yhtään kotiin, lähinnä liian nopeasti tuli se hetki kun piti lähteä pois. Hölmöä kun on iso ihminen eikä osaa sanoa koskaan, että missä kohtaa onkin ihastus ja seksinhimo vaihtunut rakkauteen. Ja väliäkö tuolla olisikaan, mutta kun jotenkin pelkään rakastumista kun sitten pitää alkaa miettiä, että tykkääkö se toinen lainkaan ja mihin sitten siitä eteenpäin?