Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voi hitsi,mullakin on kaksi lasta,muutettiin kuukausi sitten lahdesta pois...olin siellä myös tosi yksinäinen,asuttiin kolme vuotta enkä tuntenu oikeen ketään sieltä.Jos haluat juttuseuraa niin mulle voit laittaa yy:täAlkuperäinen kirjoittaja 09.12.2006 klo 00:26 viivuri kirjoitti:Moi !
Oon 1984 synt. kahden lapsen äiti. esikoinen on 1v9kk ja toinen 6kk.
pääni tuntuu et hajoo. menetän hermoni jatkuvasti ja välil hakkaan itseäni seinään kun hermot menee. mies on töissä mut ei huomaa pahaa oloani. välil oon hyväl tuulel mut välil tosi huonol ja mieli alat vaihtelee koko ajan. välil tuntuu et kaik vahtaa mua pelkästään. en tykkää käydä ulkona kuin pakosta esim kun pitää ulkona käydä yms. ahdistaa vain kaikki koko ajan. yhtään ystävääkään mulla ei oo vaik neuvolas ovat sanoneet et mee sinne niin tutustut muihin. mut mulla on ongelma et en kehtaa sil häpeän itseäni. olin ala asteella koulu kiusattu voisiko johtua tästä ? olen monesti ajatellut että jos mul ei olis lapsia ja miestäni niin olisin varmaan tehnyt itsarin. tekis vaan mieli sulkeutua johonkin tyhjään huoneeseen ja kuunnella musiikkia isolla. joku voi aatella et hitto toi on hullu. mut kerroinpahan oman stoorini. asun tääl etelä suomes. vasta muutime tänne lahden kupeeseen