olenko totaalisen julma ja inhottava jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
pistän popit soimaan ja alan siivoamaan kun mies nukkuu krapulaansa pois :snotty:
ei sillä, siis ihan vittuillessani mä sen tekisin, olis ihan oikein sille että nukkuu huonosti tai ei ollenkaan |O
mie oon heränny 5 aikoihin sen oksennuksen ääniin kun kotiutuivat baarista velipojan kanssa, se oli sitten oksentanut sohvalle, sohvan viereen, telkkarin kaukosäätimen päälle ja pojan dvd kotelon päälle (joka siis luonnollisesti oli auki) joten olen sitten viettänyt aikaa iloisesti siivoamalla noita miehen hekotellessa ja anteeksi pyydellessä vieressä |O |O :headwall: :headwall:
(hekotteli sitä kun mulla iskee toisten oksuista yökkimisrefleksi niin se oli sitten vissiin helevetin hauskaa sen mielestä)

niin ja takas säbnkyyn nukkumaan mä en päässyt kun mies sinne vetäytyi x asentoon.. eli nukuin sitten loppu aamun pojan huoneen lattialla maton päällä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
miksi te otatte noita alkoholisteja mieheksenne?

ei se ole alkoholisti, se vaan käy nykyisin suht harvoin ulkona ja sillä sitten lähtee tuo kontrolli juomisen suhteen (siis juo samoja määriä mitä silloin joskus aiemmin kun vielä kävi ulkona paljon)
jos tätä tapahtuis harva se viikko niin en mie sitä katselis..

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä en ikinä siivois mitään miehen yrjöjä jos kännipäissään oksentelis :/ |O

en minäkään muuten mutta pakkohan ne oli siivota että voidaan pojan kanssa kotona olla ja ettei mene ihan piloille dvd levyt (30kpl) ja sohva sekä kaukosäädin.. eikä laminaattikaan niin kovasti siitä tykkää :snotty:

no mä kyllä työnnän ukon pois vaikka sängystä jos siihen levittäyty=Osiis en tod meinis lattialle nukkumaan.ja oon sen kyl sängystä töninytkin=)ja kosuja en siivois,varsinkin jos viel nauras vieres,siin kohtaa kyl sais syödä ne oksennuksensa=D

Alkuperäinen kirjoittaja jeo:
no mä kyllä työnnän ukon pois vaikka sängystä jos siihen levittäyty=Osiis en tod meinis lattialle nukkumaan.ja oon sen kyl sängystä töninytkin=)ja kosuja en siivois,varsinkin jos viel nauras vieres,siin kohtaa kyl sais syödä ne oksennuksensa=D

mie oon kerran koittanut tuota miestä siirtää kun se oli vallannut sängyn, lopputulos oli se että mä nukuin lattialla kun ei se mihinkään liikkunut :ashamed:

Kun kerta jouduit miehen siivoja siivoomaan niin miun luvalla saat ainakin laittaa ne poppikset soimaan, ois ihan oikein.

Miekin keräilen taas voimia et jaksas alkaa kans siivoomaan,eilen en jaksanu ku vähän raivailla enimpiä mut tarttis imuroida ja niin päin pois.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Sattuuhan noita :D Illalla on sit miehes vuoro passata sua, kaiken tän kärsimisen jälkeen :p

njääh, mun puolesta sa olla sängyssä vaikak koko päivän.. paljoa jaksa napata nyt sen seura
kyllä sitä toki aikuinen mies saa kaljalla käydä mutta tää sen tyyli on jotain niin ärsyttävää |O
se siis eilen illalla kertoi että kaveri soitti ja pyys kaljalle, mie tiesin että turha siinä on alkaa änkkäämään mitään kun se haluaa kuitenkin lähteä.. se perusteli sitä sillä että olis kiva tehdä lomalla jotain muutakin kuin keittiötä, niinkuin nähdä kavereita.. ja sitten se tosissaan tunnin varoajalla läks...
ja joo, me ollaan rempattu keittuiötä mutta tän viikon piti olal sellanen että tehdään kivoja juttuja pojan kanssa kun se kotiutui viikon mökkeilyn jälkeen.. ja mulla on tuo jalka vieläkin kipiä että mie en voi yksin lähteä pojan kanssa oikein mihinkään :headwall:
sen lisäksi mua ärsyttää kun mä en voi ikinä tehdä niin, siis ilmoittaa tunnin varoajalla että mä lähden, perustella sitä mahdollisimman vittumaisella äänensävyllä ja syyllistämisellä ja antaa sen kökkiä yksin himassa tietämättä milloin olen tulossa takasin, ja tulla sitten aamuyöllä kamalassa jurrissa ja oksennella ympäriinsä ja pilata koko seuraava päivä nukkumalla krapulaa pois... koska poika on mun, ei sen niin se ei koskaan joudu jäämään kotiin sen takia kun mä lähden |O

hah, mie taidan olla ärsyttävä ja saumata nyt sen keittiön ja öljytä työtasot.. hah, siinähän ovat käyttämättä keittiötä koko päivän :kieh:
kahvinkeittimenkin jätän keittiön perälle niin etteivät saa edes kahvia keitettyä, ja lähden evakkoon äidille enkä ilmoita sille mitään.. |O

No tohon alkuperäiseen kysymykseen... Että kun miehesi niin kivasti on ottanut sinut huomioon (tai siis ei todellakaan ole ottanut), niin tarviikohan sun nyt miettiä, miten se pitäisi ottaa huomioon.. Ja meidän perheessä olisi vakavansorttinen keskustelu illan ja yön käytöksestä, kunhan mies ensin selviäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
No tohon alkuperäiseen kysymykseen... Että kun miehesi niin kivasti on ottanut sinut huomioon (tai siis ei todellakaan ole ottanut), niin tarviikohan sun nyt miettiä, miten se pitäisi ottaa huomioon.. Ja meidän perheessä olisi vakavansorttinen keskustelu illan ja yön käytöksestä, kunhan mies ensin selviäisi.

kyllä mekin keskustellaan, sitten kun jaksan paneutua siihen..
täytynee taas vähän vääntää ratakiskoa sille..

viime kerralla mie väänsin tehokkaasti ratakiskosta kun se läks ryyppäämään vaikak ei pitänyt..

siis mentiin käymään kaverin synttäreillä, mihin se ei edes halunnut mennä.. poika oli mukana ja tarkoitus oli viihtyä hetken aikaa ja tulla kotiin..
no sitten se ilmoitti että se haluaa jäädä vielä hetkeksi ja mun sekä pojan piti lähteä kotiin kun kello oli jo aika paljon... sinne se jäi ilman lompakkoa, kotiavainata ja puhelinta.. eikä se tuntunut ymmärtävän mikä kuvuiossa mätti.. kotimatka sellanen 40km enkä mä tiennyt milloin ja millä se tulee kotiin, en voinut tavoittaa sitä millään ja lisäksi mun piti nukkua ovi auki jotta se pääsi sisään..
lopulta se kotiutui 5.30 ja se ryki herneet nenään kun mä olin äkäinen :o
sitten se tovin vittuiltuaan sammui eteisen lattialle josta poika sen tietsyti löysi kun heräs.. ja vajaa 3v ei välttämättä todella tajua miksi se ei herää, ei vastaa ja ylipäätään nukkuu lattialla.. :headwall: |O
lopulta sain sen ymmärtämään mikä meni pieleen kun esitin asian niin että mitä se tykkäis jos mä tekisin saman, lähtisin ilman rahaa, puhelinta ja avainta, kyydistä kotiin puhumattakaan ryyppäämään ja se ei tietäis missä mä olen ja milloin mä tulen..
jännä juttu ettei se ollutkaan sen mielestä ok :snotty:
ja silloin myös sanoin että vielä kerran kun sammuu lattialle trai on siinä kunnossa että poika hämmentyy/pelkää niin se saa korjata luunsa muualle..

jaah, en ole onnistunut häiritsemään sen unta, mutta sain keittiön saumattua puolittain.. nyt lähdetään sitten korkeasaareen viettämään kiva päivä.. aikaa siihen nyt ainakin kuluu kun lähden sinne klenkkaamaan
tekis mieli mennä kaatamaan saavillinen kylmää vettä miehen niskaan (ei siis kiukku ole edelleenkään laantunut |O )

Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
miksi te otatte noita alkoholisteja mieheksenne?

ei se ole alkoholisti, se vaan käy nykyisin suht harvoin ulkona ja sillä sitten lähtee tuo kontrolli juomisen suhteen (siis juo samoja määriä mitä silloin joskus aiemmin kun vielä kävi ulkona paljon)
jos tätä tapahtuis harva se viikko niin en mie sitä katselis..

Sama täällä,siis itselläni.Otan harvoin niin ei oikein tunne omia rajojaan.Alkoholistit ei hyviä viinoja oksentele.

Hyi hemmetti, mie en tiiä mitään niin ällöö ku toisen kahdesti käynyt oksennus! :x Oma ukko on kyllä kans semmonen, että ei se tunne mitään rajaa sillon kun se juomaan lähtee. Onneks se juo harvoin. Tänä vuonna kerran eikä mun tarvinnu sitäkään olla todistamassa. =)
Mut mä olen ehdottomasti sitä mieltä, ettei krapulaisia tartte koko päivää hyysätä ja sääliä. Ite ne ittensä siihen jamaan juonu.

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
HItto, äijä siivoomaan!!! Niin miiun ukko miutkin laitto kun kerran meni vähän yli baari reissu ja oksensin pikku poikien pottaan :saint:

ei se ollut siinä kunnossa et se ois siivonnu.. ne olis ollu lattialla/sohvalla/levyissä vielä siinä vaiheessa kun me oltais noustu pojan kanssa ylös.. ja en mie olis niitä kuitenkaan voinut jättää silloin siivoamatta.. pojan ei kuitenkaan tarvitse vielä nähdä/kokea juomisen ikäviä puolia kun ymmärrys ei riitä..

Uusimmat

Yhteistyössä