olenko tyhjästä valittaja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Juttelin äsken kaverin kanssa mesessä...on sinkku ihminen. meillä on rakennus projekti menosssa ja ollaan aika väsyneitä. Muuttamaan pitäisi päästä 2kk sisällä ennen uutta vauvaa.... tuntete on mulal vähän pinnassa....

niin kysyi äsken. Miten olen vielä hereillä. Sanoin että odotan miestä raksalta kotiin en kehtaa mennä nukkumaan ennen. Sitten totesi että ohhoh kylläpä on ahkera jne.
Noh lisäsin siihen että juu pakko olla kun ei liikoja apu joukkoja näy raksalla.... en nyt tiedä ottiko että tarkotiin häntä...mutat voisi vaikka ottaakkin niin....kyllä aikoinana lupaili tulla siivoilemaan ja avuksi jne...mutat nyt kun olen kk pyydellyt niin aina on menoja...ei ehdota edes että voisi tulla joku ilta tai muuta..... totesi nyt vaan että voi voi kaikilla on oma elämänsä ja ei kerkeä sinne...

loukkaannuinko nyt turhasta vai.... olen kuvitellut sitä minun hyväksi ystäväkseni,.,,,, mutat tuli sellnanen fiilis että häh...ei edes tukea tai pahotteluja kun ei ole päässyt apuun.....

no se meki ollaan nähty, että moni lupailee tulla, mutta ei sitten pääsekkään/ei jaksa/ei halua jne...
minkä mä periaatteessa ymmärrän, koska raksaaminen/remotointi on aika hiton rankkaa... ja monella tuo raha puhuu paljon...

jos ollaan sanottu että maksetaan, niin porukkaa kyllä tulee, mutta jos pyydetään talkoisiin, niin monelle tulee menoa...

mutta itse me ollaan raksaamis päätös tehty, ei sen hoitamista muilta voi vaatia...

eli kysymykseesi... en jaksaisi loukkaantua...

No mä olen sitä mieltä et kenenkään ei tarvii toisten raksoille tulla jeesii jos ei huvita.
En mäkään olettanu et mun ystävät tulee automaattisesti muuttoavuksi kun olin viimeisilläni, vaikka he olivat niin luvanneet.

Viime kesänä oli suuri remppakesä, ja tottakai sitä odotti avuksi sellaisia, joiden remontissa oli itsekin ollut mukana. Mutta mitenkäs kävikään....

Onneksi ei mene sormi suuhun noiden remonttivempeleiden kanssa. Naapureiden ilmeet olivat näkemisen arvoiset kun tämmöinen pikkuakka liehui milloin jiirisirkkelin, milloin hiomakoneen kanssa.

Onnea sinulle etukäteen uuteen kotiin, tämä rankka vaihe varmasti palkitaan myöhemmässä vaiheessa, vaikka nyt keljuttaakin :)

Yhteistyössä