Olenko liian sinisilmäinen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mieheni on viikot pois työssä kauempana kotoa ja minä kahden yhteisen lapsemme kanssa kotosalla siis.
Nyt mieheni kertoi viikonloppuna naureskellen ja kiusoitellen minulle, että hänen työpaikallaan on eräs 18-vuotias venäläistyttö, joka on ihastunut häneen. Tuo nainen ei ollut tiennyt, että miehelläni on vaimo ja lapsia ja oli kuulemma järkyttynyt, kun mies oli kertonut niin olevan.
Meillä on hyvä suhde ja mies on todella ihana ja sanoo rakastavansa vain minua ja tahtovansa vain minun kanssani jakaa tän elämän ja pettämistä hän ei hyväksy minulta tai itseltään.
Jotenkin silti vaan mustis peikko piirtää mieleen kaikkia tyhmiä mielikuvia - etenkin iltaisin kun makaa sängyssä ja alkaa kuvitella kaikkea. Miten mä pääsen eroon tästä ?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
voi olla että pettää sua, hyvät mahdollisuudet kun välimatkaa on

Pöh..älä nyt kauhukuvia maalaa toiselle... Mä olen sitä mieltä että syytön kunnes toisen todistetaan... Riitoja ja hankaluuksia vaan saa aikaseks jos turhaan pohtii tommosia.

Minulla mies ei juurikaan muualla töissä enkä tiedä mistään ihastumisista, mutta en ole yli 20 vuoteen ollut mustasukkainen. Vaikka muuten murehdin kaikenlaista, tässä asiassa en ole osannut huolehtia. Kun ei ole tullut ilmi mitään syytä, niin en ole koskaan ruvennut jossittelemaan.

No jos mies pettäisi sua tän naisen kanssa niin tuskinpa kertois sulle asiasta?

Musta on vaan hyvä merkki että kertoi, ja vielä itteensäkin nauratti nuoren tytön pihkaantuminen.

Yhteistyössä