Olenko viallinen?? Ikinä kun en ole saannut orgasmia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ooo

Vieras
Voiko siis olla mahdollista etten ikinä tule titämään miltä se tuntuu... Minulla on ollut joku 10 kumppania, viimeisimmän kanssa yhteistä taivalta 3 vuotta takana...

Jos hommaisit kunnon hieromasauvan, esimerkiksi sen myyrän näköisen, joka laukaisee klitorisorgasmin melkein väkisin. Oppiessasi miltä se tuntuu saat kanavan aukeamaan ja loppu on helpompaa sitten myös kumppanin kanssa :)

Käytätkö psyykenlääkkeitä? Ne aiheuttavat usein orgasmivaikeuksia. Jos et ja olet nuori, niin todennäköisesti alat saamaan orgasmeja 30-40v iässä kun tunnet itsesi ja seksuaalisuutesi paremmin. Ensimmäiset orgasmit tulevat varmimmin itsetyydytyksellä ja se onkin hyvä tapa harjoitella ja tutustua itseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa kakkiamore:
Käytätkö psyykenlääkkeitä? Ne aiheuttavat usein orgasmivaikeuksia. Jos et ja olet nuori, niin todennäköisesti alat saamaan orgasmeja 30-40v iässä kun tunnet itsesi ja seksuaalisuutesi paremmin. Ensimmäiset orgasmit tulevat varmimmin itsetyydytyksellä ja se onkin hyvä tapa harjoitella ja tutustua itseensä.

No en käytä mitään lääkkeitä! Olen kyllä nuori, mutta kuitenkin minulla on jo kaksi lasta, ja muut ikäiseni ystävät ovat kyllä saanneet...

Olen pienempänä joskus tippunut matontamppaustelineelle niin että haaroväli kolahti aika kovin sellaiseen rautaiseen poikkiputkeen, vuosin verta ja kävimme lääkärissä... Olisiko tuo voinut aiheuttaa tämän jotenkin???

Todella monet eivät saa orgasmia käsin tyydyttäessään, sillä eivät tiedä mitä tehdä, mitä tunnetta jahdata. Kannattaa kokeilla apuvälineitä ennen luovuttamista.

Itse aloin joskus toisen lapsen syntymän jälkeen saamaan silloin tällöin uniorgasmeja. Ikinä en ollut hereillä saanut, en miehen kanssa tai muutenkaan. Jossain vaiheessa tuli useampi sinkkuvuosi väliin (lasten jälkeen) ja hommasin itselleni kaalimadon. Kuulostaa ehkä ällöltä mutta sillä opin saamaan jonkinnäköisiä orgasmeja. Ei siis mitään verrattuna uniorgasmeihin mutta jotain kuitenkin. Minäkin luulin olevani vuosiakaudet jotenkin viallinen kun ei omalla kädellä onnistunut eikä miehenkään avulla. Nyt vuosia myöhemmin en edelleenkään saa yhdynnässä orgasmia enkä miehen sormien tai edes omien sormien avustuksella, mutta noilla sauvoilla edelleen ja niin että mies etsii minun g-pisteeni ja painelee sitä samalla kun hieron sauvalla klitorista. Mutta siis pelkällä käsikopelolla ei tunnu miltään. Olen kuitenkin tyytyväinen tilanteeseen. Nuo uniorgasmit edelleen parhaita...

Anteeksi kaikki jos inhottaa tämä avoin tyyli, mutta sellainen olen. Nyt kyllä harmaana tosin...

Naisten hermot kulkevat laajalla alueella, joten kolauksen täytyy olla aikamoinen jos saa kaiken vaurioitettua. Klitoriksen hermoista vain ihan pieni osa on siinä ihotuntumassa ja joillakin kosketustuntemus on liikaakin ja siksi onnistuvat vain tärinällä tai muuten mihin ei liity suoraa kosketustakaan.

En mäkään ole. Kaksi lastakin tehty jo.
Miehiä ollut muutama, mutta ei kenenkään kanssa. Joskus villissä nuoruudessa kovasti essoissa kuvittelin saavani, mutta.. no sitä nyt silloin tunteen kaikkea muutenkin..
En jaksa enää edes teeskennellä, niin kuin joskus alkuaikoina miehelleni tein, jotta hän sai hyvän mielen. Kun ei se vika ole miehessä, vaan minussa. Ei onnistu niin ei onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehiä ollut muutama, mutta ei kenenkään kanssa. Joskus villissä nuoruudessa kovasti essoissa kuvittelin saavani, mutta.. no sitä nyt silloin tunteen kaikkea muutenkin..
En jaksa enää edes teeskennellä, niin kuin joskus alkuaikoina miehelleni tein, jotta hän sai hyvän mielen. Kun ei se vika ole miehessä, vaan minussa. Ei onnistu niin ei onnistu.

ihan kun mun ajatukset olisit kirjoittanu

Naisten hermot kulkevat laajalla alueella, joten kolauksen täytyy olla aikamoinen jos saa kaiken vaurioitettua. Klitoriksen hermoista vain ihan pieni osa on siinä ihotuntumassa ja joillakin kosketustuntemus on liikaakin ja siksi onnistuvat vain tärinällä tai muuten mihin ei liity suoraa kosketustakaan.

Siis roikuin sieltä ylhäältä tangosta, ote lipesi ja tipuin tuollaisen päälle niin että osui haaroväliin, jalat ei siis yllänneet maahan asti

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ihan kun mun ajatukset olisit kirjoittanu

Niin`in. Tuttu tunne. Harmittaahan se, mutta tän asian kanssa on jotenkin vain kait oppinut elämään. Kun on pakko. Seksiä ei kyllä pahemmin ees tee mieli, kun ei siitä oikein saa mitään. Joskus oon ajatellut, että josko se vaan vaatis sen oikean ihmisen, mutta.. en usko. Jossain on vika, mutta kun ei vaan tiedä missä!

En minäkään ollut ennen kuin aloin kunnolla aikuisiällä tutustumaan itseeni. Olin toki tähänkin saakka nauttinut seksistä miehen kanssa: läheisyydestä, kiihottuneisuudesta, koskettelusta jne. mutta se huippu oli jäänyt aina saamatta.

Olin joskus alapesulla ollessani huomannut, että suihkuttelu tekee hyvää... Kerran jatkoin sitä niin kauan, kunnes se tapahtui - sain orgasmin, vaikka olin luullut etten saa.

Noh, sitten opettelin saamaan orgasmin yhä nopeammin, ajatellen samalla jotain jne. Sitten aloin harjoitella kädellä koskettelua ja opin saamaan orgasmin niinkin. Sitten harjoittelin saamaan orgasmin kaalimadon tärinän avulla, sitten ilman tärinää pelkällä dildolla... Sitten vain siirsin nämä käytänteet, tunteet, ajatukset jne. seksiin mieheni kanssa!

Eli sen taidon voi oppia!!! Harjoittele rauhassa ja silloin kun siltä tuntuu!! Tsemppiä!!

käykääs kuule seksuaaliterapeutilla. Se voi tuoda avun. Ja jos ette miehellenne uskalla kertoa, niin siellä voi käydä ilman miestäkin. Entäs tantraseksi-kirjallisuus?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos hommaisit kunnon hieromasauvan, esimerkiksi sen myyrän näköisen, joka laukaisee klitorisorgasmin melkein väkisin. Oppiessasi miltä se tuntuu saat kanavan aukeamaan ja loppu on helpompaa sitten myös kumppanin kanssa :)

Millainen on myyrän näköinen? Olisko kuvaa, tai sitten sille oikeeta nimeä tai linkkiä semmoiseen seksikauppaan josta saisi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis roikuin sieltä ylhäältä tangosta, ote lipesi ja tipuin tuollaisen päälle niin että osui haaroväliin, jalat ei siis yllänneet maahan asti

Ymmärsin, että kolaus oli kova, jos vertakin tuli. Mutta tunnetko jos nipistät itseäsi häpyalueelta ja tunnetko jos kosketat klitorista? Jos tunnet, niin en usko että olet vaurioitunut lapsena pysyvästi siten ettei orgasmi onnettomuuden takia olisi mahdollinen.

Orgasmin kanssa on kyse myös uskaltamisesta. Jos mieli ei tiedä mitä orgasmi on, sitä on vaikea tunnustellakaan. Siksi sauvojen kanssa on hyvä harjoitella, sillä ne eivät vaadi edes sitä uskaltamista. Kannattaa valita sellainen jossa on jytky moottori, jotta sauvaa ei tarvitse laittaa suoraan klitorikseen, vaan voit tärinän avulla löytää sen kohdan joka tuottaa tavoiteltavia tuntemuksia, tunnistat ne kyllä. Ja paljon liukastetta. Kaalimato ja myyrä ja muut vastaavat ovat loistavia, sillä ne on suunniteltu oikeasti laukaisemaan orgasmi, eivätkä vain esileikkivälineiksi tai partnerin kiihottimeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Millainen on myyrän näköinen? Olisko kuvaa, tai sitten sille oikeeta nimeä tai linkkiä semmoiseen seksikauppaan josta saisi?

Sen oikea nimi on myyrä :D, samaa merkkiä kuin kaalimato, mutta siinä on enemmän vaihtoehtoja löytää mielekäs reunama tai muoto kuhunkin omaan poimuunsa kuin kaalimadossa. Löytyy siis ihan hakusanalla myyrä, hieromasauva.

Yhteistyössä