Olenkohan ihastunut aivan väärään mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Olen itse 32-vuotias ja tuo mies on arviolta n.40v. Itse olen elänyt avoliitossa ja saanut lapsen. Muutenkin olen seurustellut ja kokemusta myös yhden illan jutuista. Nyt elän kahdestaan lapseni kanssa jota isä tapaa säännöllisesti.

Nyt olen huomannut olevani kiinnostunut tuosta vähän vanhemmasta miehestä. Mietin vain, että onkohan tuo ihan oikea mies mulle tai kenellekään. Mä en ole ikinä nähnyt tuota miestä kenenkään naisen kanssa muuta kuin äitinsä kanssa kaupassa. Ja jotenkin mulle on tullut sellainen tuntu, että mies asuu kotona äitinsä kanssa. En ole kylläkään aivan varma tuosta asiasta. Mies käy baarissa varmaan pari kertaa kuussa, mutta en ole ikinä nähnyt että hän olisi naisseuraa itselleen saanut. Vaateittaan mies saisi päivittää vähän nykyaikaisemmaksi. Käytökseltään on kyllä asiallinen eikä mikään typerä öykkäri, vaikuttaa aika kiltiltä ihmiseltä.

Onkohan aivan toivotonta olla ihastunut tuollaiseen "vanhaanpoikaan" joka ehkäpä asuu vielä kotonakin? Itse kuitenkin olen mennyt ja tullut ja on kokemusta parisuhteesta. Jospa tuon ikäinen mies on jo niin tapoihinsa piintynyt, että ei osaa ajatella elämää toisen kanssa.

Silti vain huomaan useasti päivän aikana haaveilevani tuosta miehestä...

Katso siellä kaupassa mitä ostavat. Mä seurustelin peräkammarinpojan kanssa, ja kyllähän se pihiys oli syynä tuohon. Äiti osti suurimman osan ruoista, vaikka mies alkuun kehui kyllä ostavansa. Käytännössä varmaan joo kerran kuussa jotain kanaa itselleen, loput mamman kukkarosta. Tupakkaan ja viinaan meni miehen rahat.

Meidän naapurissa asuu myös nelikymppinen mies (asuu tosin isänsä kanssa, jakavat ison huoneiston). En ole häntä koskaan naisen kanssa nähnyt, mutta sitten kuulinkin häneltä itseltään, että on nuorena ollut naimisissa, lapset täysi-ikäisiä jo. Eli ei kuitenkaan ihan peräkammarin poika :)

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28246359:
Katso siellä kaupassa mitä ostavat. Mä seurustelin peräkammarinpojan kanssa, ja kyllähän se pihiys oli syynä tuohon. Äiti osti suurimman osan ruoista, vaikka mies alkuun kehui kyllä ostavansa. Käytännössä varmaan joo kerran kuussa jotain kanaa itselleen, loput mamman kukkarosta. Tupakkaan ja viinaan meni miehen rahat.

No eilen oli yksin kaupassa ja vähän vain osti. Joskus olen nähnyt, että mies pelaa pelikoneella ja odottaa äitiään joka tekee ostoksia. Sitä en ole huomannut katsoa mitä äiti ostaa. Tupakkaa mies ei polta.

Pitääkö tässä nyt alkaa kyyläämään toisten ostoksia palstan "kaupassa nähtyä"-tyylillä. :D

[QUOTE="a p";28246388]No eilen oli yksin kaupassa ja vähän vain osti. Joskus olen nähnyt, että mies pelaa pelikoneella ja odottaa äitiään joka tekee ostoksia. Sitä en ole huomannut katsoa mitä äiti ostaa. Tupakkaa mies ei polta.

Pitääkö tässä nyt alkaa kyyläämään toisten ostoksia palstan "kaupassa nähtyä"-tyylillä. :D[/QUOTE]
ehdottomasti. Raportoit sitten tänne, niin kerromme mitä se merkitsee. Mutta tuon perusteella voisi asua kotonaan. Jos se vain käyttäisi äitiään, niin miksei hoitaisi omia ostoksia samalla? Kuka haluaa juosta kaupassa turhaan?
Eikä nyt sinkkukaan kovin vähillä ostoksilla selviä.
Ilmeisesti sä sitten näet tän tyypin jatkuvasti siellä kaupassa, joten tarkkailu on helppoa.
Katso muuten ostaako esim. vessapaperia ja pesuaineita, nämä saattaa helposti mennä mamman piikkiin jos asuu kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28246450:
ehdottomasti. Raportoit sitten tänne, niin kerromme mitä se merkitsee. Mutta tuon perusteella voisi asua kotonaan. Jos se vain käyttäisi äitiään, niin miksei hoitaisi omia ostoksia samalla? Kuka haluaa juosta kaupassa turhaan?
Eikä nyt sinkkukaan kovin vähillä ostoksilla selviä.
Ilmeisesti sä sitten näet tän tyypin jatkuvasti siellä kaupassa, joten tarkkailu on helppoa.
Katso muuten ostaako esim. vessapaperia ja pesuaineita, nämä saattaa helposti mennä mamman piikkiin jos asuu kotona.

En nyt jatkuvasti näe, mutta aika usein olen nähnyt.

[QUOTE="a p";28246741]En mä susta tiedä, mutta en mä ainakaan pysty tunteitani määräämään. Ja lue tarkemmin, kirjoitin että saattaa asua äitinsä kanssa.[/QUOTE]

Sen verran pystyy kyllä omiin tunteisiin vaikuttamaan, ettei ihastu tuollaiseen vanhaan lusmuun, joka asustelee äitinsä nurkissa. Mitä viehättävää voit nähdä tällaisessa miehessä??
Etsi nyt ihmeessä ikäistäsi seuraa, ja sellainen ihastuksen kohde; joka elää normaalia elämää eikä vanhempiensa nurkissa! Ties mikä alkoholi tai masennusongelmainen saattaa olla, jos ei nelikymppisenä pysty elättämään itseään.

[QUOTE="vieras";28246791]Sen verran pystyy kyllä omiin tunteisiin vaikuttamaan, ettei ihastu tuollaiseen vanhaan lusmuun, joka asustelee äitinsä nurkissa. Mitä viehättävää voit nähdä tällaisessa miehessä??
Etsi nyt ihmeessä ikäistäsi seuraa, ja sellainen ihastuksen kohde; joka elää normaalia elämää eikä vanhempiensa nurkissa! Ties mikä alkoholi tai masennusongelmainen saattaa olla, jos ei nelikymppisenä pysty elättämään itseään.[/QUOTE]

Säkö pysyt ikuisesti 20-vuotiaana?

Mä en tajua tuollaista, että pitäisi vain ikäistensä kanssa seurustella ja kaveerata. Jos kahdeksan vuotta on suunnilleen ikäeroa, niin se ei ole edes paljon. Lapsen isä on 6 vuotta vanhempi, mutta sekin on varmaan sun mielestä liikaa. En mä katso ikää jos sopivan ihmisen löydän kumppaniksi tai kaveriksi.

Älä tee mitään tuollaisia oletuksia siitä miehestä. Sen tiedän, että ei ole mikään kotona makaava luuseri vaikka se koti nyt sattuisikin olemaan sama kuin äidillään. Mies on yrittäjä ja ihan elättää varmaan itse itsensä. Kun ei edes tiedetä varmuudella asuuko mies vielä kotonaan niin voisiko tuollaiset rumat oletukset jättää väliin.

[QUOTE="a p";28246817]Säkö pysyt ikuisesti 20-vuotiaana?

Mä en tajua tuollaista, että pitäisi vain ikäistensä kanssa seurustella ja kaveerata. Jos kahdeksan vuotta on suunnilleen ikäeroa, niin se ei ole edes paljon. Lapsen isä on 6 vuotta vanhempi, mutta sekin on varmaan sun mielestä liikaa. En mä katso ikää jos sopivan ihmisen löydän kumppaniksi tai kaveriksi.

Älä tee mitään tuollaisia oletuksia siitä miehestä. Sen tiedän, että ei ole mikään kotona makaava luuseri vaikka se koti nyt sattuisikin olemaan sama kuin äidillään. Mies on yrittäjä ja ihan elättää varmaan itse itsensä. Kun ei edes tiedetä varmuudella asuuko mies vielä kotonaan niin voisiko tuollaiset rumat oletukset jättää väliin.[/QUOTE]

Älä vedä hernettä nenään, itse kysyt otsikossa "Olenkohan ihastunut aivan väärään mieheen?". Vastaukseni on : Olet!
Vai miksi sitten itse epäilet että kyseessä on aivan väärä mies?... Nii just.

Ja vielä että jos 40-vuotias mies on sinkkuna, ja asuu äitinsä kanssa, on hänessä aivan taatusti jotain vikaa, ettei ole löytänyt elmänkumppaniaan.
Ikäerolla sinänsä ei ole mitään merkitystä, mutta ihmisen elämäntilanteella on!

[QUOTE="vieras";28246854]Älä vedä hernettä nenään, itse kysyt otsikossa "Olenkohan ihastunut aivan väärään mieheen?". Vastaukseni on : Olet!
Vai miksi sitten itse epäilet että kyseessä on aivan väärä mies?... Nii just.[/QUOTE]

Asioita voi kommentoida asiallisestikin, mutta sä et vaikuta kovin asialliselta.

[QUOTE="vieras";28246791]Sen verran pystyy kyllä omiin tunteisiin vaikuttamaan, ettei ihastu tuollaiseen vanhaan lusmuun, joka asustelee äitinsä nurkissa. Mitä viehättävää voit nähdä tällaisessa miehessä??
Etsi nyt ihmeessä ikäistäsi seuraa, ja sellainen ihastuksen kohde; joka elää normaalia elämää eikä vanhempiensa nurkissa! Ties mikä alkoholi tai masennusongelmainen saattaa olla, jos ei nelikymppisenä pysty elättämään itseään.[/QUOTE]

Voihan olla, että vanha äiti tarvitsee kyytiä kauppaan. Joten miehellä auto, niin toimii kuskina. Eihän siitä ole mitään varmuutta, että asuu äitinsä kanssa.

[QUOTE="vieras";28246884]Voihan olla, että vanha äiti tarvitsee kyytiä kauppaan. Joten miehellä auto, niin toimii kuskina. Eihän siitä ole mitään varmuutta, että asuu äitinsä kanssa.[/QUOTE]

Ei kyllä se on nyt tuo kommentoija päättänyt, että mies asuu äitinsä luona vaikka ei edes tiedä kenestä on kyse. :D Edes mä samalla paikkakunnalla asuva en tiedä varmaksi miten asia on, mutta kyllä palstalla aina tiedetään. :D

[QUOTE="a p";28246817]Säkö pysyt ikuisesti 20-vuotiaana?

Älä tee mitään tuollaisia oletuksia siitä miehestä. Sen tiedän, että ei ole mikään kotona makaava luuseri vaikka se koti nyt sattuisikin olemaan sama kuin äidillään. Mies on yrittäjä ja ihan elättää varmaan itse itsensä. Kun ei edes tiedetä varmuudella asuuko mies vielä kotonaan niin voisiko tuollaiset rumat oletukset jättää väliin.[/QUOTE]
no ei sitä kyllä tiedä elättääkö itseään vaikka olisikin yrittäjä. Jos asuisi kotona, ei taida mennä "itsensä elättämisen" määritelmään, jos ei ole sitten niin, että maksaa kaikki asumisen kulut, ja se onkin peräkammarin mammasta kyse. Mutta harvemmin näin, kun taas paljon on näitä yksinkertaisesti pihejä siipeilijöitä, jotka eivät halua käyttää rahaa mihinkään.
Juu niin, katso ovatko ostokset kaikkein halvinta x-traa ja rainbowta.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28246900:
no ei sitä kyllä tiedä elättääkö itseään vaikka olisikin yrittäjä. Jos asuisi kotona, ei taida mennä "itsensä elättämisen" määritelmään, jos ei ole sitten niin, että maksaa kaikki asumisen kulut, ja se onkin peräkammarin mammasta kyse. Mutta harvemmin näin, kun taas paljon on näitä yksinkertaisesti pihejä siipeilijöitä, jotka eivät halua käyttää rahaa mihinkään.
Juu niin, katso ovatko ostokset kaikkein halvinta x-traa ja rainbowta.

Entäs jos on äitinsä omaishoitaja?

[QUOTE="vieras";28246901]Mihin aikaan päivästä näet häntä? Voisiko siitä päätellä, onko työelämässä?[/QUOTE]

Mä kirjoitin jo, että on yrittäjä eli tekee töitä.

[QUOTE="vieras";28246913]Entäs jos on äitinsä omaishoitaja?[/QUOTE]

En mä usko, että on. Ei äiti mitenkään huonolta vaikuta terveyden suhteen. Äiti ainakin asuu vähän syrjemmässä eli näin talvella varsinkin ymmärrän, että poika voi kuskata äitiä kauppaan.

[QUOTE="vieras";28246864]Ja vielä että jos 40-vuotias mies on sinkkuna, ja asuu äitinsä kanssa, on hänessä aivan taatusti jotain vikaa, ettei ole löytänyt elmänkumppaniaan.
Ikäerolla sinänsä ei ole mitään merkitystä, mutta ihmisen elämäntilanteella on![/QUOTE]

sitähän ap ei tiennyt asuuko äitinsä kanssa, mutta tohon mä puutun! voihan olla eronnut hyvä mies kyseessä, mistä sitä tietää?

[QUOTE="vieras";28246884]Voihan olla, että vanha äiti tarvitsee kyytiä kauppaan. Joten miehellä auto, niin toimii kuskina. Eihän siitä ole mitään varmuutta, että asuu äitinsä kanssa.[/QUOTE]
kuskaa säännöllisesti, pelailee siellä sitten sen aikaa, ja käy omat ostoksensa toisella kertaa?
Niin, ap kysyi mielipiteitä mahdollisesti peräkammarinpojasta, ja sitten ne eivät kelpaakaan?
Pitäisi kai kannustaa, että siitä vain, on varmasti ihana tyyppi, kun pitää äidistä huolta, asuukin kenties kotona ja auttaa.
Mä tiedän useita kotona asuvia, eikä näistä yksikään ole mikään ihailtava tapaus. Enää en itse kiinnostuisi, mutta se taisi olla asia joka piti oppia ihan kantapään kautta.

Se kuva, minkä aloitusviestissäsi miehestä saa, ei ole kovin positiivinen.
Kaupassa näet, pelaa pelikoneella, asuu ehkä äitinsä luona.Nelikymppinen, vaatteitaan saisi päivittää...

Kuulostaa työttömältä masennuspotilaalta, anteeksi nyt vaan.

Jos itse olet vasta 32, varmasti löydät paremmankin miehen.

Yhteistyössä