H
Haidi
Vieras
Olen ollut pari vuotta hyvä ystävä erään työkaverini kanssa. Käymme usein yhdessä baarissa ja meillä on hauskaa tavatessamme muutenkin. En ole aiemmin tuntenut minkäänlaista vetoa tätä miestä kohtaan, ja hänkään ei ole osoittanut mitään kiinnostusta minuun. Mutta nyt viimeisen kuukauden aikana olen ihastunut häneen aivan järjettömästi... Tunnustin asian hänelle ja kävi ilmi että tunteet oavt molemminpuolisia. Nyt tuntuu, että tämä mies pyörii päässäni vuorokaudet ympäriinsä, en saa hänät mielestäni ja haluan häntä aivan uskomattoman paljon. Pettäminen on todellakin houkuttanut joka tapaamisellamme, mutta mitään en vielä ole tehnyt.
Oman mieheni kanssa olen seurustellut 2 vuotta ja asumme yhdessä. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? Menikö tunne ohi ja kuinka pian? Jos petit, paheniko ihastus sen jälkeen vai poistuiko se sillä?
Oman mieheni kanssa olen seurustellut 2 vuotta ja asumme yhdessä. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa? Menikö tunne ohi ja kuinka pian? Jos petit, paheniko ihastus sen jälkeen vai poistuiko se sillä?