Olenkohan mä masentunut, kun en laihdu vai en laihdu, koska olen masentunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhamainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhamainen

Vieras
Laihdutuskuuri päällä... mutta jo pitkään junnannut paino samassa ja se masentaa niin, etten jaksa enää pitääkään tiukkaa linjaa laihiksen suhteen... sorun siis herkuttelemaan ja sitten en varmana laihdu!

Mutta toisaalta kyllä nyt olen huomannut, että silloin kun sorrun herkuttelemaan, olen muutenkin vähän allapäin ja ehkä jopa hiukan masentunutkin. Eli olisiko sittenkin niin päin, että masennus ajaa syömään enkä siksi laihdu?

Oliko sekavasti selitetty? Mutta tuntuu välillä, että tämä laihdutushomma on mennyt jo ihan pakkomielteiseksi... :( Tuntuu, että on PAKKO laihtua. Jos en laihdu, masennun. Ja jos sorrun herkuttelemaan, olen hetken onnellinen herkuista, mutta sitten masennun kahta kauheammin, kun tuli takapakkia...

Ihan turhamainen ongelma... mutta tosiaan siis jo ihan ONGELMA mulle...

Alkuperäinen kirjoittaja tai olet jo liian laiha:
kerro mitat ja syömiset, niin neuvoja satelee. voihan olla jos liikut kovasti kasvaa lihan ja pienenet, mutta vaaka näyttää samaa..

No en minä kyllä liian laiha ole! Mitoiltani 165cm ja 68kg. Syön päivässä yhden lämpimän ruuan ja muuten pääasissa leipää, jogurttia, hedelmiä yms... Painonvartijoiden pisteitä olen vähän niinku yrittäny noudattaa...

jospa syöt liian vähän? elimistö jo säästöliekillä. pitää syödä paljon ja kevyttä. jugurtti on ihan turhaa, leipä vaihda näkkäriin. syö vähän enemmän mutta tiputa kalorit vähä alemmas-->säästöliekki poistuu kun massan läpi kuljetukseen jo menee enemmän energiaa, ja pakko laihtua kun energian saantikin pienenee. kylmä vesi myös kuluttaa koska elimistön on lämmitettävä vesi, eihän kukaan pissi kylmää?

Yhteistyössä