Oletko harrastanut seksiä nuoremman miehen kanssa? Jos olet niin kuinka paljon nuoremman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23904255]Tuo on insestiä ja laitonta Suomessa. Mitä jos joku olisi tehnyt rikosilmoituksen?[/QUOTE]

pikkubroidin kaverin ei broidin kanssa, opettele lukemaan

[QUOTE="vieras";23904401]Löytyisikin nainen joka haluaa seksiä useammin kuin kerran tai kaksi viikkoon...miehesi saa olla onnellinen.[/QUOTE]

Mä olen aina ollut vähän omituinen ;D
Siitä nyt tykkää ja tulee pahalle tuulelle jos ei saa kun haluaa :D
Ex-mies olikin sellanen kerran kuukaudessa tyyppi (mua vanhempi).... ei ihme että otin ja lähdin... :D

Seitsemän vuotta nuoremman kanssa. Olin 24v, hän 17 :D
Valehteli tosin ikänsä viis vuotta vanhemmaksi, mutta jäi kiinni asiasta. Hengailtiin joitain kuukausia eräässä Euroopan suurkaupungissa, oli aussisurffari ja mielettömän ihana ja mukava, fiksu ja komea ;)

Kymmenen vuotta nuoremman kans viimeks pari viikkoa sitten.olisi halunnut jatkaakkin juttua mutta mä en.olen 32 v.ihan jees oli mut vähän lapsellinen poika vielä.mua jahtaa aina nuoremmat,en tiä mistä johtuu.

12v nuoremman, hän 24 ja minä 36. Ihan hyvin toimi hetken aikaa, minä lienen sitten ikäistäni lapsellisempi:) ihan komea ja kiva urheilija kaveri. Nykyinen kumppani on kyllä vain 2v nuorempi:)

Mulla on ollut seurustelusude itseäni 3 vuotta nuoremman miehen kanssa joskus parikymppisenä, sen jälkeen jokunen seksisuhde itseäni 2-3 vuotta nuorempien miesten kanssa ja viimeeksi toissailtana tuli harrastettua seksiä itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa, ollaan seurusteltu reilu 1,5 vuotta, uudestavuodesta saakka kihloissakin. :heart:

Joo, en kerro minkä ikäinen oli kyseessä. Selvisi vasta myöhemmin että oli paljon nuorempi, vaikutti ja näytti mun ikäisen oloiselta:D

Sitten heräsit. Kuka nuorempi mies oikeasti panisi lihavaa ja rumaa yh:ta kun nuorempia timmejä synnyttämättömiä naisia on tarjolla.

Kohta 10 vuotta olen ollut yhdessä itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Kun mentiin yksiin, olin 6 lapsen yksinhuoltaja ja painoa PALJON yli 100 kiloa.
Seksi toimi hyvin silloin ja toimii hyvin yhä.

:D

Itse olin juuri täyttänyt 18 vuotta, kun olin sängyssä juuri 16 vuotta täyttäneen kanssa. Se on elämäni toiseksi paras sänkykumppani. Oma mieheni on taidokkaampi, mitä tämä poika oli.

Jep. Olin 31 ja tuo mies 25v.
Emme seurustelleet, mutta tapailimme jokusen kerran. Ihan oli kyllä mielessä, jos hyvin ois mennyt, että seurustelukin olis ollut mahdollinen.
Mulla ei vaan jostain syystä ollut tarpeeksi luonteva olo tuon miehen seurassa. Ikäisekseen oli kypsä ja fiksu. Kävi töissä, oli rauhallinen ja kiltti, ei mikään teini. Hyviä mielipiteitä ja meillä oli hauskaa, huumori sopi hyvin yhteen. Ehkä oli ongelmia enemmän siinä, että hän oli hyvin pikkutarkka kaikesta, minä suurpiirteisempi ja jotenkin... Ei se KAIT iästä ollut kuitenkaan kiinni.
Sängyssä sujui hyvin kyllä, siitä ei mitään valittamista.
Ehkä se mun kypsyys ja kokemus kuitenkin jollain lailla vaivasi miestä, koska tietyllä tavalla yritti "päteä" erilaisissa asioissa. Tai oliko sitten siitä. En osaa sanoa.
Ikä ei tuntunut sinänsä kumpaakaan haittaavan.

Kesällä yrittämällä yritin etsiä nurempaa miestä, mutta ei vain hotsittanut sitten yhtään. Niin kakaroita jotenkin.
Nuorin mies jonka kaa oon sekstaillut oli minua 5v vanhempi. En käsitä miksi minua kiehtoo nuo vanhemmat miehet, mutta niin se vain on.

Ehkä sitten puuma-iässä mielipiteet muuttuu :D

Pakko kysyä, että jos ja kun olette päätyneet reilusti nuoremman kanssa sänkyyn niin mikä siihen on johtanut? Baari-illan jatko?

No mulle kolme vuotta nuorempi on paljon nuorempi.
Sairaalan vastaanotolta lähti matkaan.=)

Mieheni on nuorempi. En voisi enkä haluaisi mitään vanhaa kääkkää. Ei myöskään mitään vasta teini-iän ohittanutta. Aikuinen mutta minua nuorempi. Näin se on.