Oletko harrastanut seksiä nuoremman miehen kanssa? Jos olet niin kuinka paljon nuoremman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Juups";29894249]Mieheni on nuorempi. En voisi enkä haluaisi mitään vanhaa kääkkää. Ei myöskään mitään vasta teini-iän ohittanutta. Aikuinen mutta minua nuorempi. Näin se on.[/QUOTE]

Mä lämpeen vanhemmille miehille.:heart:

Hassua, että joillekin joku kolmisen vuotta on jo mainitsemisen arvoinen ikäero :) Eikä siis pahalla! Itse vain kun olen tämmöinen, ettei muutamat vuodet tunnu missään enkä niitä oikein edes muista. :)

Nuorin seksikumppanini on ollut 13 vuotta nuorempi. Työmatkoillani tavatiin aina ja harrastettiin seksiä vuoden verran. Baarissa tavattiin ensimmäisen kerran. Nykyinen mieheni on minua 7 vuotta nuorempi. Vanhemmista miehistä en oikein syty (saman ikäiset toki menee), en tiedä miksi, mutta ovat usein niin ukkoontuneita, katkeroituneita elämästä ja jotenkin tylsiä. Siis huom. ei tietenkään kaikki eikä se ole pelkästään ikäkysymys, mutta usein on siltä tuntunut. Olen reipas ja elämää täynnä ja sitä haluan mieheltänikin. Ja niin.. onhan niitä nuoria miehiä kivempi katellakin... :)

Mun nuorin rakastaja oli 10v mua nuorempi, sillosta ukkoani 19v nuorempi...nykyinen mieheni on mua 5v nuorempi...ja tää sama mua10v nuorempi on yhä kuvioissa...

Tätä ketjua lukiessani tajusin, et kaikki kolme varsinaista seksikumppaniani ovat olleet mua nuorempia... Eka 'vain' 4,5kk ja mieheni on 1,5v nuorempi, tää suhde kestäny jo 24v eli tavatessamme ikäero tuntuu hurjalta. Kolmas reilun vuoden, eli kuitenkaan mitään valtavia ikäeroja, toki kun miehen kans oltu niin pitkään yhdessä.