Alkuperäinen kirjoittaja ...:Olen minä risiiniöljyllä käynnistänyt ja hyvin meni![]()
Millasen huikan otit sitä? Mun kaverin mutsi on ottanu molempiin synnytyksiin lasillisen piimää, jossa seassa pieni tilkka risiiniöljyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Olen minä risiiniöljyllä käynnistänyt ja hyvin meni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta ku se lapsi voi kakkata sinne kohtuun ja juoda sitä!!!!!!silloin se voi olla kuolemaksi. on se ihme, ettei jakseta muutamaa päivää tai viikkoa odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:jep ja se on aina vaarallista. miks pitää tahallaan riskeerata jos kerran kyse on vaan kärsimättömyydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta ku se lapsi voi kakkata sinne kohtuun ja juoda sitä!!!!!!silloin se voi olla kuolemaksi. on se ihme, ettei jakseta muutamaa päivää tai viikkoa odottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:seksillä käynnistyi. Pari tuntia sekstailun jälkeen alkoi supistukset.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:ja tähän taas, että älkää hyvät äidit turvautuko tohon risiiniöljyyn, siinä kun voi mennä sekä lapsen henki, että äidin henkiAlkuperäinen kirjoittaja Sissi:Kävin iltasel lenkil.. apteekin kauttan 22.00 otin huikat.. pian alkoi totaalinen tyhjennys ja supistukset.. Neiti syntyi 05.20
38+5..