V
vierailija
Vieras
Tänään sekoillut koko päivän kun demarien häiriköintiskandaalista tuli uusia paljastuksia. Pelottaa että talipallolla katkeaa suoni päästä. Kenelle me sen jälkeen nauramme?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tänään sekoillut koko päivän kun demarien häiriköintiskandaalista tuli uusia paljastuksia. Pelottaa että talipallolla katkeaa suoni päästä. Kenelle me sen jälkeen nauramme?
Taitaa olla tyypillistä toimintaa punikeilla.Minulle eräs naisoletettu joka kannattaa demareita on toistuvasti käyttänyt alatyylistä kieltä. Vaikea uskoa tämän kaltaisen käytöksen ainakaan lisäävän demarien kannatusta joten kyseessä voi olla myös false Flag. Sitä vastaan puhuu se, että hän tuntuu viettävän kaiken valveilla olo aikansa palstalla. Toivoisin ylläpidon laittavan hänelle bannit jotta palstan ilmapiiri paranisi.
Rummo-jankkaaja kyseli tänään seksiasioista toisessa ketjussa. Hänellä ilmeisesti on aina mela toisessa kädessään koska ei viitsi kirjoittaa viestejään vaan kopioi ja väärentää toisten viestejä.Tänään sekoillut koko päivän kun demarien häiriköintiskandaalista tuli uusia paljastuksia. Pelottaa että talipallolla katkeaa suoni päästä. Kenelle me sen jälkeen nauramme?
Kirjoitan täydestä sydämestäni hyvää hyvyyttäni enkä ateistisen ilkeästi ja brutaalisti kuten palstan pervot.
Echo palstalla on kuin pahin painajainen. Palstan ilkimys Rummo jää suosiolla kakkossijalle kisassa.
Kirjoitan täydestä sydämestäni ja hyvää hyvyyttäni, enkä ilkeästi ja brutaalistiEcho palstalla on kuin pahin painajainen. Palstan ilkimys Rummo jää suosiolla kakkossijalle kisassa.
Tee niin niin ehkä sen jälkeen joku viitsii vaihtaa ajatuksia kanssasi. Minulle nimimerkkisi on punainen lippu.Kirjoitan täydestä sydämestäni ja hyvää hyvyyttäni, enkä ilkeästi ja brutaalisti![]()
Huoh...Tee niin niin ehkä sen jälkeen joku viitsii vaihtaa ajatuksia kanssasi. Minulle nimimerkkisi on punainen lippu.![]()
Täällä vedän märkää muiden demareiden kanssaPelästyin hetkeksi, että Lépa on poistunut keskuudestamme mutta täällähän tuo vielä ölisee.![]()