Oletko joutunut palstalla demarien häiriköinnin kohteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle eräs naisoletettu joka kannattaa demareita on toistuvasti käyttänyt alatyylistä kieltä. Vaikea uskoa tämän kaltaisen käytöksen ainakaan lisäävän demarien kannatusta joten kyseessä voi olla myös false Flag. Sitä vastaan puhuu se, että hän tuntuu viettävän kaiken valveilla olo aikansa palstalla. Toivoisin ylläpidon laittavan hänelle bannit jotta palstan ilmapiiri paranisi.
Taitaa olla tyypillistä toimintaa punikeilla.

Tänään sekoillut koko päivän kun demarien häiriköintiskandaalista tuli uusia paljastuksia. Pelottaa että talipallolla katkeaa suoni päästä. Kenelle me sen jälkeen nauramme?
Rummo-jankkaaja kyseli tänään seksiasioista toisessa ketjussa. Hänellä ilmeisesti on aina mela toisessa kädessään koska ei viitsi kirjoittaa viestejään vaan kopioi ja väärentää toisten viestejä.

H
Tee niin niin ehkä sen jälkeen joku viitsii vaihtaa ajatuksia kanssasi. Minulle nimimerkkisi on punainen lippu.🚩
Huoh...:)

Mutta joo, tykkään keskustella vasurienkin kanssa, vaikka keskustaporvari olen.

Mutta kyllähän sä täytät otsikon kriteerit. Olet palstan häirikkö, joka on saanut aikaan eipäs-juupastelun täällä.

Vihje: jos et osaa keskustella poliittisissa keskusteluissa, niin älä sitten vaan kirjoita poliittisiin keskusteluihin.
Anna paikkasi sellaisille vasureille jotka pysyvät asiallisina.

Yhteistyössä