Oletko kokenut jonkun häälahjoista "riittämättömäksi"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kreecher
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kreecher

Aktiivinen jäsen
01.01.2007
3 838
0
36
Mietin vaan, kun noista häälahjoista ja rahasummista on ollut paljon puhetta, että koitko itse, että joku antoi liian "arvottoman" lahjan?
Me saimme rahalliselta arvoltaan hyvin erilaisia lahjoja, mutta minkään lahjan kohdalla ei käynyt mielessäkään lahjan hinta tai että oliko lahja nyt varmasti riittävän kallis häälahjaksi...

Meillä oli häät kesäkuun lopussa ja toiveemme oli,että jokainen voisi lahjan kuoreen mahduttaa.
Olemme sentään 7 vuotta olleet yhdessä niin kaikki ymmärsi sen erittäin hyvin,että koti on jo tavaroineen rakennettu mitään si siis tarvita..
Jokainen laittoi oman mielensä mukaan ja olimme kaikkiin yhtä tyytyväisiä =)

Ei riittämätön rahallisesti, mutta yksi aivan turha ja meille sopimaton lahja saatiin, siinä mielessä siis arvoton. Se joutui heti jonnekin kaapin perälle, eikä sitä varmasti ikinä oteta esille.
Muuten en kyllä yhtään miettinyt, paljonko mikäkin lahja on maksanut.

En ole kokenut....
Yksi ainoa oli sellainen ettei ollu yhtää meidän tyylinen...Arvostan käsitöitä ja tiedän että ne ovat aikaa vievää puuhaa...Saimme ison risti pistotaulun jossa on ranta jossa on palmu...Todella hieno,mut en yksin kertaisesti tiedä mihin sen laittaisin....En ole koskaan ollut ulkomailla eikä moinen niin hirveästi kiinnostakkaan...Olisipa kuva ollut vaikka koivikko tai metsä maisema olisi taulu varmasti löytänyt arvoisensa paikan....

En riittämättömäksi. Jotkut häälahjalistan ulkopuoliset lahjat (ne turhat koriste-esineet ja mariskooli) tosin olivat meille täysin tarpeettomia. Harmitti vain lahjan antajan puolesta sillä enemmän olisin arvostanut sitä, että kunnioitetaan meidän tekemää lahjalistaa. Jos lahjalistalta ei löydy mieleistä ostettavaa, jätetään mieluiten lahja sitten kokonaan ostamatta. Nyt olen sitten vähän kiusallisessa tilanteessa niiden ei-toivottujen lahjojen kanssa. Mitä ihmettä niiden kanssa teen? Myyntiin?

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
En riittämättömäksi. Jotkut häälahjalistan ulkopuoliset lahjat (ne turhat koriste-esineet ja mariskooli) tosin olivat meille täysin tarpeettomia. Harmitti vain lahjan antajan puolesta sillä enemmän olisin arvostanut sitä, että kunnioitetaan meidän tekemää lahjalistaa. Jos lahjalistalta ei löydy mieleistä ostettavaa, jätetään mieluiten lahja sitten kokonaan ostamatta. Nyt olen sitten vähän kiusallisessa tilanteessa niiden ei-toivottujen lahjojen kanssa. Mitä ihmettä niiden kanssa teen? Myyntiin?

Mä myin huuto.netissä meidän häälahjaksi saadut mariskoolit... :ashamed:

no puiset kukat oli mielestäni aika tarpeettomat, ( isoja ja rumia ) yks ihana lahja oli vanha hevosenkenkä, jonka ympärille kääritty neliapiloita, oli nähty vaivaa! on seinällä vieläkin, vaikka alkaa lehdet rapistumaan, sentään jo 14 vuotta.

Yhteistyössä