Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Koskaan ei tiedä miten elämä heittelee ja mihin asioihin törmää esim. vuoden kuluttua. On sitä ennemminkin periaatteistaan livetty, ajat ja ihmiset muuttuu, tytsi hyvä.
Mä en ole tähän mennessä vielä koskaan livennyt tärkeimmistä periaatteistani. Kai se jo kertoo jotain, että suurin osa ihmisistä ei tod.näk. petä, joten minkä takia juuri mä olisin muka potentiaalinen pettäjä?

Joitakin asioita voi päättää/tietää etukäteen, ikävää, jos se ei kaikilta onnistu. Mulla on omanlaiseni moraali, ehkä teidän moraalinne on sitten hyvin erilainen, mä pystyn hillitsemään itseni ja pitämään kiinni periaatteistani, jos todella tahdon. Miksi pitäisi pettää, kun voi jättää? :headwall: Mä tiedän jo nyt, että mun olisi hyvin vaikea elää sen asian kanssa, että olen pettänyt miestäni..sitäpaitsi en aio koskaan harrastaa yhden illan juttuja niin en ainakaan seksin takia petä..jos tulee tarvetta pettää niin jätän ennemmin puolisoni. Mä en sitä paskaa halua aiheuttaa kenellekään, en voisi edes kuvitella koskevani varattuun mieheen, saati sitten että omaa miestäni pettäisin. Onneksi tunnen itseni paremmin kuin te, kukaan ei voi mun pääni sisälle nähdä.