J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Olen:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt![]()
En :saint:
Niin, eikös se ole vähän vaikeaa, jos ei ole seurustellut- vai muistelenko väärin?
Jos mulla olisi tarvetta pettää, en edes seurustelisi. En vain keksi yhtään syytä, miksi pettää..en ainakaan seksin takia, koska en aio edes yhden illan juttuja ikinä harrastaa. Mulla on harvinaisen korkea moraali ja omatuntoa kolkuttaa turhankin herkästi, tunnen sen verran hyvin itseni, että tiedän, etten tule koskaan pettämään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tää on nyt tosi huono esimerkki, myönnän, mutta kyllä moni senkin tietää ettei aio koskaan tappaa ketään..yhtä varma olen mä siitä, etten aio pettää ketään!
No on todella huono esimerkki! Eihän sitä tosiaankaan voi TIETÄÄ tappaako joskus jonkun! Tilanteita tulee eteen, jossa jokainen meistä voi tappaa, ihmisiä me kaikki ollaan vaan... Provosoidun toden teolla, ärsyttää tuollanen uho. Toki minäkin ajattelen että mieluummin sitten jätän mieheni jos tarve tulee pettää, mutta eihän sitä useinkaan etukäteen päätä että pettää. Asioita voi oikeassa elämässä vain tapahtua suunnittelematta.
Niin totta!
KOSKAAN et voi tietää ettet muka esimerkiksi aio koskaan tappa ketään!
Niin on varmasti ajatellut moni muukain tällä hetkellä lusimassa istuva...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huvittava tää vanha ketju, 36 sivua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niiin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huvittava tää vanha ketju, 36 sivua![]()
ööö, no nostit sit?