Oletko kysynyt näiltä nettiennustajilta, MadamMamma ja EnnustajaElli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heihyvääpäivää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heihyvääpäivää

Vieras
Oletko koskaan laittanut sähköpostia näille ennustajille? Olikohan ne nimet MadamMamma ja EnnustajaElli? En ole noista ihan varma, kun aikaa kulunut jo aika kauan!

No, laitoin siis heille kummallekin viestin, kun odotin neljättä lastamme vuonna 2002. Se oli tuo MadamMamma joka silloin vastasi ja kertoi neljännen lapsemme olevan poika, syntymäpäivä heitti parilla päivällä. Kysyin myös tuleeko meille vielä lisää lapsia hänen jälkeensä ja hän vastasi näin:

"Hei!
Korttieni mukaan neljäs lapsesi on poika ja syntyy 19.4.2003. Lisäksi saat tytön joulukuussa v.2007, kaksostytöt helmikuussa v.2012 ja tytön syyskuussa v.2014. Valitettavasti sinulle näkyy myös 1 alkuraskauden keskenmeno."

Meille on pojan jälkeen syntynyt vielä kaksi tyttöä :D Muistan, kun miehellekin kerroin, että katoppas, kun meille ennustetaan yhteensä kahdeksaa lasta... Miehen kanssa naurettiin, että hohhoijaa ja vielä noin vanhoina muka saadaan lapsia :D!

Nyt siis lapsia kuusi ja olen ihan varma, että vielä yritämme kerran :) Olisikohan se sitten tuo tuplapotti ;)

Onko muille tullut kuinka paikkansa pitäviä näistä "ennustuksista" ? Muistan jostain lukeneeni, että heiltä pitäisi kysyä asiaa vain kerran, jotkut kun ovat kysyneet asiaa useinkin...

No, hauskaa ajatusleikkiä jokatapauksessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
osoite niin mäkin laitan viestiä heille. Olen joskus aikoinaan laittanutkin ja hävittänyt osoitteen.
Kiitos paljon.

Voi, mä en muista yhtään mikä oli se osoite... Olin vain kirjoittanut tuon hänen vastauksensa ylös ja sitä sitten säästänyt nämä vuodet :)
Mutta varmaan joku muistaa osoitteenkin!

En just usko ennustajiin, minulle kaikki ennustajat ennustavat aina huonoja asioita, murhetta ja mielipahaa, avioeroja ja sen sellaista, mutta tässä sitä vaan ollaan saman miehen kanssa edelleen. Oletkos koskaan ajatellut, että kun saat ennustuksen niin alat käyttäytyä joko sen mukaan tai nimenomaan päinvastoin. Sitten sun on joko helppo sanoa että paikkansa piti taikka että no enpä usko noihin.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
aika hyvin on mennyt putkeen ennustus, mä en oo koskaan uskonut noihin.....

Minäkään en sillä tavalla näihin "usko", mutta täytyy myöntää, että pelottavan hyvin on tiennyt! Ja varsinkin tuo lukumäärä... kun se tuntui niin järkyttävältä silloin vuosia sitten :D Ja nyt tuntuu, että eihän kuusi nyt niiiiin paljon ole ja että kyllä kerran vielä koitetaan ;)

Nuo tyttöjen syntymävuodethan on heittäneet ihan häränpyllyä, eli ovat jo tosiaan syntyneet :) Mutta nyt ei ole tarkoitus alkaa vauvaa yrittämään, että ehkä se viimeinen koitos sitten tosiaan venyy vielä vuosia :)

Ai niin, se keskenmenokin oli ihan totta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
En just usko ennustajiin, minulle kaikki ennustajat ennustavat aina huonoja asioita, murhetta ja mielipahaa, avioeroja ja sen sellaista, mutta tässä sitä vaan ollaan saman miehen kanssa edelleen. Oletkos koskaan ajatellut, että kun saat ennustuksen niin alat käyttäytyä joko sen mukaan tai nimenomaan päinvastoin. Sitten sun on joko helppo sanoa että paikkansa piti taikka että no enpä usko noihin.

Ymmärrän mitä tarkoitat :) Hassuinta tässä oli se, että löysin tuon lapun vasta viime viikolla :) Siis olin kirjoittanut sen silloin 2002 kun vastauksen sain, odottaessani neljättä lastamme. Olemme sen jälkeen muuttaneetkin ja nyt siivotessani kellaria löysin sieltä laatikon, jonka olin vanhassa kodissa pakannut täyteen "täytyy säästää papereita"... :D Nyt siis siivosin sieltä papereita poltettavaksi ja tämä osui käteeni :)
En jotenkin usko, että olisimme sen ennustuksen mukaan eläneet, mutta voihan siitä toki sellaisenkin johtopäätöksen vetää :D

Alkuperäinen kirjoittaja heihyvääpäivää:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
aika hyvin on mennyt putkeen ennustus, mä en oo koskaan uskonut noihin.....

Minäkään en sillä tavalla näihin "usko", mutta täytyy myöntää, että pelottavan hyvin on tiennyt! Ja varsinkin tuo lukumäärä... kun se tuntui niin järkyttävältä silloin vuosia sitten :D Ja nyt tuntuu, että eihän kuusi nyt niiiiin paljon ole ja että kyllä kerran vielä koitetaan ;)

Nuo tyttöjen syntymävuodethan on heittäneet ihan häränpyllyä, eli ovat jo tosiaan syntyneet :) Mutta nyt ei ole tarkoitus alkaa vauvaa yrittämään, että ehkä se viimeinen koitos sitten tosiaan venyy vielä vuosia :)

Ai niin, se keskenmenokin oli ihan totta :(

Niin no toisaalta jos noin sanois että silleen suurin piirtein niin mä sain ennustuksen jonka mukaan eroan avioliitostani toisen miehen vuoksi ja muutan kerrostaloon asumaan ja saan sitten uuden miehen kanssa tytön. Mua on kyllä kosinut tuossa välissä mies joka silloin asui kerrostalossa ja olisi ollut halukas saamaan mun kanssani lapsenkin. Itse nauroin asialle ja sanoin ettei mulla ole aikomustakaan erota miehestäni.

Yhteistyössä