Oletko ns. "entinen kakkosnainen"? Kauanko suhteenne kesti, ennenkuin mies otti eron?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Meillä on tilanne se, että molemmat olemme rakastuneita toisiimme. Kerroin tunteistani miehelle ennenkuin hän lähti pitkälle komennukselle ulkomaille. Hän kertoi tuntevansa samoin, rivien välistä oli luettavissa että oli epävarma mun tunteista kuitenkin. Sanoi, että kokee mun olevan saavuttamaton, jotain jota hän ei voisi ikinä saada. Silti mä rakastan tuota miestä enemmän kuin mitään muuta :( Mies lähti pois yli puoleksi vuodeksi. Lupasi palata kuitenkin luokseni, mutta ei pyytänyt mitään (odottamaan tms). Erottiin ilman hyvästejä.

Luulin, että tunteet laantuu hänen paluuseensa mennessä.

Olin väärässä. Nyt mies on tullut takaisin, olemme nähneet vain pari kertaa mutta emme vielä kertaakaan ole saaneet tilaisuutta olla kaksin. Nuo molemmat kerrat mies on nähnyt minut ja tullut luokseni. Ollut täynnä hymyä ja samaa lämpöä kuin silloin ennen lähtöään. Mikään ei ollut muuttunut. Minä rakastan edelleen, miehelläkin näemmä tunteet tallessa.

Joko tämä alkaisi vaikuttamaan siltä, että tämä on oikeaa rakkautta eikä mitään hetken huumaa? Odotan, että mies eroaa aikaisemmista sitoumuksistaan nyt kun kerran tietää että rakkautemme on edelleen olemassa pitkästä erosta huolimatta. Hän on sanonut kunnioittavansa minua suuresti, eikä olekaan koskaan lähennellyt mitenkään seksuaalisesti tms. Suudelmia, kosketuksia, halauksia on ollut, mutta ei mitään seksuaalista. Siksipä uskonkin miehen puheisiin paljon enemmän, kuin jos tässä olisi ollut vain pelkkää seksiä tai vastaavaa.

Miltä tämä kaikki teistä kuulostaa? Onhan mies tosissaan kanssani? En kaipaa moralisointia, ainoastaan kommentteja heiltä jotka tietävät ettei elämä ole mustavalkoista. Itsekin olen tullut aikoinani petetyksi, joten tiedän siitäkin jotain. Tunteilleen vaan ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26891603:
Onko mies sanonut että aikoo erota?

Ei.. Mutta hän sai varmistuksen mun tunteista vasta silloin ennen lähtöään. Ehkäpä hän on miettinyt asiaa eromme aikana, ja koska tunteita tuntuu vieläkin molemmin puolin olevan, niin hän on tulossa siihen ratkaisuun? Tietää kyllä, että minut kokonaan saadakseen hänen täytyy ratkaisunsa tehdä. En ole sitä sanonut, enkä aio ääneen sanoakaan -en todellakaan halua kiristää ja uhkailla miestä millään. Haluan, että hän tekee päätöksensä täysin oman sydämensä mukaan.

Jos saisimme hetkisen kaksin, voi olla että asia tulisi puheeksi jollain tavalla. Emme siis ole olleet yhteydessä sinä aikana, kun mies oli poissa. Pidämme yhteyttä vain työpaikalla.

[QUOTE="joo";26891625]Ei eroa, lähe kun vielä voit.[/QUOTE]

Miten niin "vielä kun voit"?
Ei mulla ole aikomusta loppuelämääni odotella, mutta voin mä muutaman kuukauden antaa miehelle aikaa. Nyt kun mä näin, että yli puolen vuoden erosta huolimatta tunteet on yhä molemminpuolin olemassa.

Suhde kesti 1,5 vuotta. Koko ajan mies oli jättämässä avokkiaan, alusta asti. Käytännössä asuimme yhdessä ma-pe. Kun avokki sai kuulla suhteestamme ja heitti miehen ulos, mies aneli polvillaan häntä ottamaan hänet takaisin ja katkaisi välit minuun.

Olisi helpompi saada kuva teidän kokonaistilanteesta. Ja sitten heittää jotain kommenttia/ mielipidettä/ arvailuja. :)

Ja ei, en tuomitse teitä. Itse vähän vastaavassa tilanteessa.

[QUOTE="minä";26891684]Olisi helpompi saada kuva teidän kokonaistilanteesta. Ja sitten heittää jotain kommenttia/ mielipidettä/ arvailuja. :)

Ja ei, en tuomitse teitä. Itse vähän vastaavassa tilanteessa.[/QUOTE]

No sanotaanko sen verran, että miehellä takanaan pitkä suhde. Ovat menneet teineinä yhteen puolisonsa kanssa. Minä olen eronnut jo kauan sitten. Enkä ole koskaan aikaisemmin ihastunut varattuun, ei tämmöinen ole ollut mitenkään tarkoituksena koskaan. Mutta elämä näköjään tuo tullessaan kaikenlaista..

Ei kai suhteessa mitenkään voi olla kaikki hyvin ja onnellista, jos pystyy rakastumaan johonkuhun toiseen? Ymmärrän, että on olemassa pissipäisiä ihmisiä jotka vaan eivät kykene sitoutumaan vaan pelkän seksin perässä hyppelehtivät kukasta kukkaan vaikka kotona olisi jo oma puoliso. Tässä ei kuitenkaan ole ollenkaan kyse sellaisesta asiasta. Niin sinisilmäinen en ole, ettenkö erottaisi pelkkää seksuaalista himoa aidoista tunteista.

[QUOTE="harmaana";26891726]No sanotaanko sen verran, että miehellä takanaan pitkä suhde. Ovat menneet teineinä yhteen puolisonsa kanssa. Minä olen eronnut jo kauan sitten. Enkä ole koskaan aikaisemmin ihastunut varattuun, ei tämmöinen ole ollut mitenkään tarkoituksena koskaan. Mutta elämä näköjään tuo tullessaan kaikenlaista..

Ei kai suhteessa mitenkään voi olla kaikki hyvin ja onnellista, jos pystyy rakastumaan johonkuhun toiseen? Ymmärrän, että on olemassa pissipäisiä ihmisiä jotka vaan eivät kykene sitoutumaan vaan pelkän seksin perässä hyppelehtivät kukasta kukkaan vaikka kotona olisi jo oma puoliso. Tässä ei kuitenkaan ole ollenkaan kyse sellaisesta asiasta. Niin sinisilmäinen en ole, ettenkö erottaisi pelkkää seksuaalista himoa aidoista tunteista.[/QUOTE]

Tämä on ihan jo legendaarinen väittämä :D

"Ei kai suhteessa mitenkään voi olla kaikki hyvin ja onnellista, jos pystyy rakastumaan johonkuhun toiseen?"

Yhtä hyvin voi kysyä miten voit ihastua ihmiseen, joka pettää vaimoaan?

Antaa vieraan virnistellä ihan rauhassa. Meillä on tilanne vähän vastaava, mutta minä olen tässä meidän tapauksessa tuo mies. Ja voin sanoa, että minä en ole onnellinen nykyisessä liitossani.

[QUOTE="minä";26891848]Antaa vieraan virnistellä ihan rauhassa. Meillä on tilanne vähän vastaava, mutta minä olen tässä meidän tapauksessa tuo mies. Ja voin sanoa, että minä en ole onnellinen nykyisessä liitossani.[/QUOTE]

Normaali ihminen tekee jotain liittonsa eteen... eikä petä vaimoaan tai miestään.

Jos puhuminen/yhteisen ajan hakameinen/terapia ei auta, niin erotaan eikä hakeuduta uuteen suhteeseen enne kuin edellisestä on erottu.

Näin toimivat aikuiset, jotka kunnuoittavat toisiaan.

EN ole missään uudessa suhteessa. Eikä ole tapahtunut edes mitään koskettelua tai suudelmia. Ei tapailuja. On vain tunteet. Ole hyvä ja ole hiljaa kun et minun tilanteestani tiedä yhtään mitään!

[QUOTE="harmaana";26891551]Olin väärässä. Nyt mies on tullut takaisin, olemme nähneet vain pari kertaa mutta emme vielä kertaakaan ole saaneet tilaisuutta olla kaksin. Nuo molemmat kerrat mies on nähnyt minut ja tullut luokseni. Ollut täynnä hymyä ja samaa lämpöä kuin silloin ennen lähtöään. Mikään ei ollut muuttunut. Minä rakastan edelleen, miehelläkin näemmä tunteet tallessa. [/QUOTE]
Kerrataas nyt. Mistään tunteista on puhuttu viimeksi puoli vuotta sitten, mies ei pitänyt yhteyttä sinuun sinä aikana, mies ei ole yrittänyt ottaa sinuun yhteyttä yksityisesti eikä ole eronnut, mutta koska hän on "hymyillyt ja ollut täynnä lämpöä" oletat että juu kyllä se vissiin rakastaa ja ihan varmasti eroa suunnittelee?

[QUOTE="minä";26891848]Antaa vieraan virnistellä ihan rauhassa. Meillä on tilanne vähän vastaava, mutta minä olen tässä meidän tapauksessa tuo mies. Ja voin sanoa, että minä en ole onnellinen nykyisessä liitossani.[/QUOTE]

Mitä mieltä sä miehenä olet tästä mun jutustani? Onko mies sun mielestä ihan tosissaan mun kanssa vai ei?

[QUOTE="minä";26891889]EN ole missään uudessa suhteessa. Eikä ole tapahtunut edes mitään koskettelua tai suudelmia. Ei tapailuja. On vain tunteet. Ole hyvä ja ole hiljaa kun et minun tilanteestani tiedä yhtään mitään![/QUOTE]

:D

Mitä kuvittelet keskutelupalstalla tehtävän?

Viimeaikaisen onnellisuustutkimuksen mukaan jopa 40 % ihmisen onnellisuudesta on hänestä itsestään kiinni.

[QUOTE="harmaana";26891898]Mitä mieltä sä miehenä olet tästä mun jutustani? Onko mies sun mielestä ihan tosissaan mun kanssa vai ei?[/QUOTE]

Taidat oll aika nuori :D

[QUOTE="harmaana";26891898]Mitä mieltä sä miehenä olet tästä mun jutustani? Onko mies sun mielestä ihan tosissaan mun kanssa vai ei?[/QUOTE]

Jos mies oikeasti "rakastaisi" tai edes suunnittelisi eroa, hän ois koittanu ottaa suhun yhteyttä niin että voitte puhua kahden kesken.

Hän ei ole näin tehnyt.

Mikä sun mielestä on syynä ettei hän ole?

Yhteistyössä