Oletko ollut lähes varma olevasi raskaana, mutta et sitten kuitenkaan ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
itkettää. Ehkäisy pettänyt, enkä haluaisi olla nyt raskaana. Ajankohta on niin väärä!!Olen kuitenkin tuntevinani todella selviä raskausoireita, mm. mahaa nippailee koko ajan. Tein eilen testin, mutta negaa näytti, kuukautisten pitäisi tosin alkaa vasta keskiviikkona tai torstaina eli olen varmaan tehnyt testin liian aikaisin.

Mulla on vaan jotenkin niin varma olo raskaudesta.

Onko muilla ollut samanlaista "varmaa" tunnetta raskaudesta, mutta ette sitten kuitenkaan ollut raskaana?

kysyit kyllä ihan päinvastaista, mutta yleisesti ottaen uskon naisen vaiston kertovan melko usein totuuden tuossa asiassa. On eri asia luulla olevansa raskaana, kuin olla oikeastaan VARMA siitä. Luulin joskus olevani raskaana (monta kertaa) mutta silti nega ei yllättänyt yhtään. Tässä raskaudessa olin täysin varma hedelmöityksen hetkestä asti, tein yli kymmenen nega testiä ennen plussaa. Menkat antoivat odottaa itseään ja olivatkin jo 2,5 vkoa myöhässä ennen kuin plussaa näytti, mutta ahkerasti tein vain testejä, koska TIESIN täysin varmasti sen plussan tulevan ennemmin tai myöhemmin.

Silti, vaistot ovat "vain" vaistoja, eli älä turhaan murehdi ennen kuin saat varman vastauksen!

On ollut lukemattomia kertoja ja mulla ainakin oireet oli ihan samat myös raskauskierrossa eli ei mun kohdalla ainakaan oireista voinut päätellä mitään ennen testiä.

Mä vaistosin sen et oon raskaana viime keväänä ja muutaman päivän päästä tuli keskenmeno. Sama juttu oli tässä raskaudessa vaistosin sen että raskaana oon, oli jotenkin sellanen ei oma ittensä olo koko ajan ja siitä tiesin. En osaa ton paremmin selittää sitä. Mutta voihan olla niin et luulet tietäväsi mutta tee testi kun menkat on sit myöhässä. Toivottavasti et oo jos kerta et haklua olla raskaana.

Kiitos teille! Mä niin toivon, että en ole raskaana. En varmaan uskalla testata nyt muutaman päivään. Tuntuu, että on joulukin piloilla, jos testi näyttäisi plussaa. itkettää ihan hirveesti ja mahaa nipistelee koko ajan, aivan samanlaisia oireita kuin silloinkin, kun tein positiivisen testin esikoisesta. Silloin raskaus kylläkin oli toivottu. Voi ei, aborttia en voi edes ajatella, joten kyllä mun on pakko pitää lapsi, jos testi on plussa. Tää on kyllä ihan kauheeta. Ei oo paljon joulumieltä nyt, voi kumpa saisin jotain muuta ajateltavaa.

Enpä sitten ollut raskaana. Todella vahvat raskausoireet oli, mutta menkat alkoi sittenkin, pari päivää myöhässä tosin. En ole pitkään aikaan ollut mistään asiasta niin varma, kuin että nyt olisin ollu raskaana, mutta näköjään vaistoni todellakin petti.

Onnellinen ap

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enpä sitten ollut raskaana. Todella vahvat raskausoireet oli, mutta menkat alkoi sittenkin, pari päivää myöhässä tosin. En ole pitkään aikaan ollut mistään asiasta niin varma, kuin että nyt olisin ollu raskaana, mutta näköjään vaistoni todellakin petti.

Onnellinen ap

Tee silti se testi. Tai mä ainakin tekisin, ihan totaalisen mielenrauhan vuoksi.

Olen ollut taas monta kertaa varma siitä että olen raskaana, ei vaan ole oikeasti näin käynyt... :( Minulla on outo olo (etiäinen) siitä että saan jouluvauvan 2010, toivottavasti tämä olo pitää paikkansa! Lasta yritetty jonkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuuh...:
Olen ollut taas monta kertaa varma siitä että olen raskaana, ei vaan ole oikeasti näin käynyt... :( Minulla on outo olo (etiäinen) siitä että saan jouluvauvan 2010, toivottavasti tämä olo pitää paikkansa! Lasta yritetty jonkin aikaa.

Miulle on ennustettu, että saan kaksoset v.2010. Se on miun "oljenkorteni". Huhtikuussa olis ICSI edessä. Jospa ne kaksoset sieltä tulisi :heart:

Eikö noin etiäiset ja ennustukset ole kuitenkin aika..haitallisia :ashamed: ?

Luovat vaan turhaa ( anteeksi sanavalinta mutta sitähän ne on, ei ainakaan varmaa faktaa) toivoa lasta haluaville, ja sitten kun ennustus tmv ei käy toteen niin onko tuska kahta kauheempi kun "niinhän mulle melkein luvattiin?

Anteeksi kun kysyn :ashamed: