Oletko oma itsesi vai haluatko mieluummin lokeroon???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap,

Onko tuossa eri ajanjaksojen "sinä" vai päivittäin nähtävä "sinä"? Monta "lokeroa" jos yksinkertaistettuna katsoisi, hippimammaa, herkkistä, koulutyttöä, bilenaista...

Itse pukeudun tilanteen mukaan, eli katson vähän lokeroa mutta vaatekaapin kokoan minä ja siten itse väritän ne lokerot :D

Onhan tuossa kuvaa kesältä ja ihan alkusyksystä...mutta tuossa jotakin....ei ne tuohon jää :D

Miksen mä nää tossa kuvassa mitään?

En mä haluu lokeroon, mutta toisaalta olen kyllästynyt siihenkin, että koko ajan kelaisin, olenko tarpeeksi erilainen. :D En käytä niin kummallisia vaatteitakaan enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

En mä haluu lokeroon, mutta toisaalta olen kyllästynyt siihenkin, että koko ajan kelaisin, olenko tarpeeksi erilainen. :D En käytä niin kummallisia vaatteitakaan enää.

Mä otin ne jo taas pois....vähän vikkelä

Tai siis, haluan, juurikin, että mulla on vapaus pukea vähän mitä milloinkin huvittaa. Sitä vois joku sanoa identiteettikriisiksi, mutta musta se ei kauheesti liity identiteettiin vaan on vaan kiva kun on semmoinen vapaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Laita ne takas, enhän mä voi muuten kaivaa näkösälle omaa kuvaani.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Laita ne takas, enhän mä voi muuten kaivaa näkösälle omaa kuvaani.

laitoin takas.....

Yhteistyössä