Oletko rasisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen jossain määrin rasisti. Inhoan ulkomaalaisia miehiä. Ne yleensä raiskaa suomalaisia naisia tai sitten ne on jossain tappelussa. Niitten naisissa ei ole mitään vikaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
Vaikea asia. Itse olen puoliksi ulkomainen ja vaikka oon lähes koko ikäni asunut suomessa, niin vaikeaa se on silti. Taustani jos tuntee, siitä voisi vetää aika monenlaisia johtopäätöksiä ja moni rasistiksi tunnustautuva voisi ajatella tosi rumastikin.

Itse oon noista pakolaisista sitä mieltä, kuten monet tutkimuksetkin osoittaa, että ensimmäinen ja toinenkin sukupolvi eivät vielä kotoudu tänne että tarvitaan siihen tosiaan se kolmas sukupolvi joka sitten jo elää "meikäläisittäin". Ja ymmärrän sen kyllä kun tiedän miten erilaisesta kulttuurista ja elämästä he tulevat- ei se pakottamalla onnistu se kotouttaminen mitenkään kun kulttuurit on niin ristiriidassa.

Mannet ovat asuneet Suomessa 500 vuotta eivätkä ole vieläkään sopeutuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Olen jossain määrin rasisti. Inhoan ulkomaalaisia miehiä. Ne yleensä raiskaa suomalaisia naisia tai sitten ne on jossain tappelussa. Niitten naisissa ei ole mitään vikaa!!

..yksinkertaisuus sentään! Ulkomaalaiset miehet yleensä raiskaa naisia? Suomalaiset eivät koskaan? Suomalaiset heikkohermot ei tappele? Vai hekin vain ulkomaalaisina muualla? Ei tähän olisi pitänyt edes kommentoida, pakko olla pelkkä tyhmä provo..

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
En. Tosin suhtaudun kaikkiin vieraisiin ihmisiin alkuun hyvin varovaisesti ja epäillen. Mutta muuten ihmiset on mulle ensisijaisesti yksilöitä, ei jonkin kansallisuuden edustajia.

Täyspeesi! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mä epäilen kaikkia, siis ihan kaikkia. Kukaan ei ole hyvä ennen kuin toisin todistaa.

peesi!

Eikö se ole rasittavaa? Millaisena pidät itseäsi? Hyvänä vai pahana?

Ei sen tarvi olla rasittavaa. Mä olen sallivainen itselleni, en niin hyvä muille koska en ole täydellinen. Muoks. Ja lähinnä tarkoitin sitä että kukaan ei automaattisesti ole mulle hyvä ihminen, jotkut kun on niin raivosuvaitsevaisia että etniseen vähemmistöön kuuluminen tekee automaattisesti ihmisestä hyvän ja suomalaista kulttuuria rikastuttavan ;)

Ei sen tarvi olla rasittavaa. Mä olen sallivainen itselleni, en niin hyvä muille koska en ole täydellinen.

Kuinka sinulle on käynyt niin hyvä tuuri, että olisit se aina riittävän hyvä, mutta kaikki muut ovat pahoja, kunnes toisin todistetaan? *ottaa tahallaan liian kirjaimellisesti* :)

Mä epäilen kaikkia, siis ihan kaikkia. Kukaan ei ole hyvä ennen kuin toisin todistaa.

peesi!

no ei se mun kohdalla tarkoita et tikku perseessä katon kaikkia pahasti vaan osaan kyllä hymyilla ja vastata sekä olla kohtelias :o silti mun pääkoppa ei välttämättä ajattele sen parempaa ennen kun tuntee ihmisen. Ja en kuvittele olevani muita ylempänä.päinvastoin.

Ei sen tarvi olla rasittavaa. Mä olen sallivainen itselleni, en niin hyvä muille koska en ole täydellinen.

Kuinka sinulle on käynyt niin hyvä tuuri, että olisit se aina riittävän hyvä, mutta kaikki muut ovat pahoja, kunnes toisin todistetaan? *ottaa tahallaan liian kirjaimellisesti* :)

Väärin, vaikka tahallaan olit liian kirjaimellinen.

no ei se mun kohdalla tarkoita et tikku perseessä katon kaikkia pahasti vaan osaan kyllä hymyilla ja vastata sekä olla kohtelias :o silti mun pääkoppa ei välttämättä ajattele sen parempaa ennen kun tuntee ihmisen. Ja en kuvittele olevani muita ylempänä.päinvastoin.

Okei, otin liian kirjaimellisesti, taas :)

Okei, otin liian kirjaimellisesti, taas :)

:D

peesi!

Ei sen tarvi olla rasittavaa. Mä olen sallivainen itselleni, en niin hyvä muille koska en ole täydellinen. Muoks. Ja lähinnä tarkoitin sitä että kukaan ei automaattisesti ole mulle hyvä ihminen, jotkut kun on niin raivosuvaitsevaisia että etniseen vähemmistöön kuuluminen tekee automaattisesti ihmisestä hyvän ja suomalaista kulttuuria rikastuttavan ;)

En ole koskaan tavannut tai tuntenut ihmistä,jonka mielestä etniseen vähemmistöön kuuluminen tekee automaattisesti ihmisestä hyvän??! Mistä te tällaisia juntteja tunnette??

Alkuperäinen kirjoittaja X:
En ole koskaan tavannut tai tuntenut ihmistä,jonka mielestä etniseen vähemmistöön kuuluminen tekee automaattisesti ihmisestä hyvän??! Mistä te tällaisia juntteja tunnette??

Etkö? :o Mä olen kuullut huhuja että niitä on humanistiset tiedekunnat+vähemmistövaltuutetun toimistot täynnä ;)

Yhteistyössä