P
Parpi
Vieras
Lähinnä naisien kohdalla kiinnostaa tämä kysymys. Joidenkin mielestä kauniiden ihmisten kiro on muiden kateus, toisaalta taas kauneus saattaa joskus edesauttaa tiettyjä asioita. Rumalla naisella taas psyyken ominaisuudet pääsevät etusijalle, mutta ulkomuoto saattaa vaikuttaa joihikin seikkoihin kielteisesti?
Itse olen klassisen kaunis nainen, nyt jo kovaa vauhtia menossa kohden keski-ikää, mutta edelleen saan katseita ja kohteliaisuuksia ulkonäkööni liittyen. Koen että kauneiteni on edesauttanut monia asioita ja elämä on ollut helpompaa sen vuoksi. Toisaalta pelkään kohtuuttomasti vanhenemista ja ulkomuodon muuttumista. Koen, että ikääntyminen olisi helpompaa ilman kauneuden menettämisen ajatusta.
Tämmöisiä pohdintoja näin arjen koittaessa...
Itse olen klassisen kaunis nainen, nyt jo kovaa vauhtia menossa kohden keski-ikää, mutta edelleen saan katseita ja kohteliaisuuksia ulkonäkööni liittyen. Koen että kauneiteni on edesauttanut monia asioita ja elämä on ollut helpompaa sen vuoksi. Toisaalta pelkään kohtuuttomasti vanhenemista ja ulkomuodon muuttumista. Koen, että ikääntyminen olisi helpompaa ilman kauneuden menettämisen ajatusta.
Tämmöisiä pohdintoja näin arjen koittaessa...