Oletko stereotyyppinen naisellinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naiiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naiiin

Vieras
Niin, oletko? Pitkää tukkaa, korkkareita, mekkoja, hajuvesiä, pitkiä kynsiä sun muita? Kuinka paljon panostat ulkonäköösi? Jos et ole, miksi et ole? Jos olet, miksi olet? Muuta keskustelua aiheesta, mitä vain :)

Hmm. Pitkät hiukset eivät mielestäni sovi minulle, mutta mekkoja ja korkkareita rakastan. Hajuvesiä en yleensä käytä sen vuoksi, että jotkut voivat olla allergisia niille, muuten käyttäisin mielelläni. Pitkät kynnet ovat liian hankalat, joten pidän lyhyitä.
Panostan ulkonäkööni sillain "sopivasti". Mietin melko paljon vaatevalintoja, mutten niin paljon kuin monet. Pienet virheet ulkonäössä eivät haittaa, enkä vietä puolta päivää peilin edessä naamaa tms. laittamassa.
Koen olevani ihan kohtuunaisellinen nainen :)

Joskus olen, joskus en. :) Pitkä tukka löytyy, joskus laitan sen huolella, joskus heitän nutturalle. Korkkareita löytyy kaapillinen, mutta suosin enemmän tennareita. Mekkoja rakastan, mutta käytän vain juhlissa. Hajuvedet vapaa-ajalla. Rakennekynnet ja ripsienpidennykset löytyy. Meikkaan päivittäin, todella harvoin astun ovesta ulos ilman pakkelia.

Mä oon oman tyyppiseni naisellinen nainen =), laitan puolipitkät hiukseni, meikkaan kevyesti, pukeudun useimmiten tosi istuviin farkkuihin ja puseroon joka on aika peittävä mutta vartaloa myötäilevä, kengät tilanteen mukaan eli välillä kantaa ja välillä ei tai välillä vartta ja välillä ei. Tunnen mä itseni naiselliseksi ihan kotoisissa trikoissa koska ei mun naisellisuus ole vaatteista tai hiuksista/kynsistä/tekoripsistä kiinni.

Niin, oletko? Pitkää tukkaa, korkkareita, mekkoja, hajuvesiä, pitkiä kynsiä sun muita? Kuinka paljon panostat ulkonäköösi? Jos et ole, miksi et ole? Jos olet, miksi olet? Muuta keskustelua aiheesta, mitä vain :)

On pitkä tukka, on korkkarit ja mekot, tuoksutkin löytyy muttei pitkiä kynsiä sun muita juttuja. En panosta ulkonäkööni juuri yhtään. Kestää päivässä 10min. laittaa itsensä valmiiksi. Ei jaksa kiinnostaa...vaatteet on vaatteita ja se siitä.

Mun ammatissa naisellinen nainen ei oikein pärjää. Pitkät hiukset ja kurvit löytyy. Hillitty meikki ja mieto tuoksu. Olen housuihminen kyllä vapaa-ajallakin. Miehelle kelpaan tällaisenakin, joten en ole katsonut aiheelliseksi muuttaa tyyliäni :)

Pitkät hiukset on; kiharran, pidän palmikoilla, vaihtelen nutturoita.
Mekkoja ja korkkareita myös käytän, ja meikkaankin välillä.

Aika pitkälti tämän on sanellut käytännöllisyys. Mutta juuri nyt ei houkuta kyykistellä ja nostella pieniä lapsia himokorkkareilla ja mekotkin roikkuu kaapissa kun esikoinen on keksinyt niin hienon idean että tulee helman alle ja kulkee perässä kuin kaljakeissi etnisen väestönryhmän edustajan mekon alla... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25666815:
Mutta se olikin todella hyvä kuva.

Ainakin henkilökohtainen ja vankkumaton mielipiteeni on, että onnistuin kuvallani vangitsemaan kokemani riipivän opiskelutuskan. Päivän myöhäisinä tunteina minulla on vain hyviä ideoita!

Tai liikaa aikaa ajatella...

Olen omasta mielestäni, rakastan meikkaamista ja laittautumista :)
Kun mä lähden ulos (oli kyseessä sitten ihan kahvittelua kaupungilla, sukujuhla tai kavereiden kanssa baariin meneminen) ni mä panostan ulkonäkööni paljon.
Ulos lähtiessäni vaatetus on aina joku mekko/hame ja korkkarit.
Vaikka kotona kuljenkin verkkareissa ja hiukset pystyssä... Mut tuoksuja käytän joka päivä.

Olen joskus miettinyt, että jos olisin sattunut syntymään mieheksi, niin olisin joutunut sukupuolenkorjaukseen. Hoidan itseäni erittäin naisellisesti ja huomasinpa lähes 39 asteen kuumehoureessakin laittaa tukkani ja olin saanut meikitkin melkein kuin tavallisesti laitan. Huulipuna vain oli hiukan sinne päin. Teen näitä naisellisia juttujani kuitenkin mielelläni ja ennen kaikkea itseni takia. Silti en tee kaikkea naiselliseksi sanottua, kuten itkeä tirauttele tai kimitä.

Pitkä tukka on ja korkkareita käytän välillä.
Kynsiä en laita, mekkoja kesällä joskus ja hajuvettäkin joskus.
Mä oon ulkoisesti varmaan aika perusnainen, en mitenkään erityisen naisellinen tai miehekäskään.

Luonteeltani olen kuulemma aika "äijä", mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.

Osittain kyllä, käytän kosmetiikkaa ja tykkään panostaa ulkonäköön ja pukeutua kauniisti.

Pukeudun ja laittaudun kyllä aina ennen kaikkea tilanteen mukaan, joten esim. rasvamontussa öljyjä vaihtaessa en käytä korkkareita.

Rakastan kauniita mekkoja ja korkkareita, mutta käytän niitä vain juhlissa tai muuten vaan illanvietossa (baarissa, ravintolassa).

Tukka on puolipitkä ja aito vaalea, kiharoita tms en osaa laittaa mutta tukkaa pidän usein kiinni (on se kauniimman näköistä kuin ohut hiirenhäntä valtoimenaan)

Rakastan meikkaamista! Aina laitan meikkivoiteen, silmiin vähän väriä ja ripsiväri on ehdoton.

Mietin asukokonaisuuksiani. Ostoksilla toimii hokema ''naisellista, ei mummomaista'' :)

[QUOTE="vieras";25666922]Mikä sitten on naisellinen nainen. Minulla on naisellinen kroppa, mut siihen se jää.[/QUOTE]

Jokainenhan määrittelee sen itse mikä on naisellista, mutta ap puhuikin naisellisuuden stereotypiasta. Kyllä sä varmaan tiedät millainen on stereotypinen naisellinen nainen?

[QUOTE="juuei";25666793]Mun ammatissa naisellinen nainen ei oikein pärjää. Pitkät hiukset ja kurvit löytyy. Hillitty meikki ja mieto tuoksu. Olen housuihminen kyllä vapaa-ajallakin. Miehelle kelpaan tällaisenakin, joten en ole katsonut aiheelliseksi muuttaa tyyliäni :)[/QUOTE]

jAa, missä ammatissa. Mäkin käyn miesten kanssa johtoryhmäm kokouksissa, mutta ei ole mitään ongelmaa olla naisellinen.

Mä vihaan stereotypioita.

Naisellinen koen silti olevani, mutta en sellainen 'naisellinen' nainen jonka saa kiljumaan käsilaukuilla ja sävy sävyyn kengillä niitten veskojen kanssa.
Mekkoja juu, ainakin kesällä. Muodin mukana- ehei. Oman, henkilökohtaisen värianalyysin mukaan- ehei ( se on siis tehty, en vain noudata sitä ihan pilkuntarkasti :D)
Pitkät hiukset on, mutta yhtä naisellisina pidän lyhyitä hiuksia jos ne kantajalleen sopivat.
Pitkät kynnet oli ennemmin, mutta menin ja vaihdoin hoitoalalle, joten niille sain heittää hyvästit.

Olen tatuoitu, lävistetty ja pidän so last season vaatteita ja kirpparirytkyjä, ompelen käsilaukkuni vanhoista farkuista, kuljen koroissa (korot ne on puukengissäkin :D) ja koen silti olevani naisellinen.
Tunnen itseni naiseksi jopa toppahousuissa (tuli nähtyä ero tässäkin luokan nuorimpien ja vanhimpien , joihin valitettavasti kuulun, välillä kun oli ulkoilutapahtuma liukurimäessä. 17 vee ei suostu laittamaan jalkaansa muuta kuin timmit farkut, koska näyttää typerältä toppiksissa tai verkkareissa. No, niin näyttää palelevakin typerältä, vaikka nätisti ja naisellisesti onkin puettu :D)

Yhteistyössä