Luoja te olette tyhmiä, rumia ja elätte aivan väärin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja THEBEST
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

THEBEST

Vieras
- Olet todella ruma, lihava ja sun vartalo on täysin epämuodostunut, etkä näytä edes ihmiseltä, jos sun paino ei alla 5:lla ja pituus ole 167-163.

- Jos sulla ei ole pitkää tukkaa, olet rekkalesbo ja sun mies ei halua sua.

- Olet tyhmä, huonosti koulutettu, homssuinen, läski ällöttävä kotiäiti, jos et meikkaa ja laita hiuksia joka aamu vähintään tuntia

- Jos et kuluta lasten joululahjoihin juuri sitä samaa summa, mitä mäkin.. voi että sun elämä ei ole raiteillaan :(

- Eikai teillä vaan ole joulupöydässä lihapullia? Noloa! Sun lapsi saa trauman!

- Jos et sisusta juuri niinkuin minä, sisustat väärin ja sulla on todella mauton maku

- Pukeudut huonosti, paitsi jos pukeudut niinkuin minä

- Olet ihan varmasti vienyt sun lapsen päiväkotiin liian aikaisin tai liian myöhään

- Teillä on huono auto

- Sun lapsella on vääränlaiset kengät. Sen jalka menee pilalle.

- Kai sulla on juuri oikenlainen talvihaalari lapselle?

- Muutenkin teidän perheessä toimitaan ihan väärällä tavalla. Huostaan lapset teiltä!

- Olet joko ylivelkaantunut wannabe tai sitten sossun luukuttaja

- Sulla on huono ammatti

Mammat... tällaisia te olette :) Kun tätä palstaa olen tänään urakalla selaillut, en tiedä itkeäkö vai nauraa..

Itse en ole alkuperäinen suomalainen ja äidinkieleni on saksa. Suomenkieli tökkii mulla vähän...silti..
Yksi mikä mua ihmettyttää täällä on se, että ihmisillä ei ole alkeellisintakaan luetunymmärtämistaito.
Esim. taannoi joku puhui, miten kymmeniä kiloja ylipainoinen on naurettava laittautuessaan jne, niin sitten joku alkoi vinkumaan "no mä ainakin olen paljon nätimpi kun raskaus toi vähän pyöreyttä" No mä olen sitten 90-kiloinen sotanorsu" Kumpikaan ilmeisesti ymmärtänyt, että kyse oli KYMMENIÄ KILOJA ylipainoisesti..
Muutenkin kukaan ei tällä palstalla juurikaan tajua asian pointtia koskaan.

Äsken pisti mullakin silmään, kun joku kysyi miksi nimitetään mustan ja aasialaisen lasta. Eli onko jotain virallista nimitystä tuolle "rodulle".
Joku vastasi "kutsu pekaksi"
Ihan kun kyse nyt siitä olisi, että hän alkaisi jollakin "rotu"nimityksellä kutsua jotakin uutta työkaveriaan esim.

Ei jaksa ymmärtää näitä kuumeilijoita...

Te jotka viette lapsenne 9kk-2v päiväkotiin, lukekaa tuo pe iltalehti niin tajuatte miten idiootteja olette!

Miksi ostatte 2-vuotiaille lapsille UGGIT????????

Ärsyttäätyöttömät, maahanmuuttajat, sossupummit ym jotka saa ilmaiseksi kaiken tekemättä mitään...

Ei jaksa ymmärtää näitä kuumeilijoita...

Te jotka viette lapsenne 9kk-2v päiväkotiin, lukekaa tuo pe iltalehti niin tajuatte miten idiootteja olette!

Miksi ostatte 2-vuotiaille lapsille UGGIT????????

Ärsyttäätyöttömät, maahanmuuttajat, sossupummit ym jotka saa ilmaiseksi kaiken tekemättä mitään...

Miksi tämän ketju otsikko tuonne tuli?! :O No mutta nuo muut, tämähän on vain vitsi (totuus).. :D

mutta täällä saa hyvät naurut joka kerta kun käy lukemass näitä idioottien juttuja=)

kiitos=)

ja tappelun saa aikaseksi sanomalla omanmielipiteensä joka yleensä on todellakin eriävä näiden aina oikeassa olevien muorien kanssa.

Elämä on niin rankkaa, että jossain pitää päästellä höyryjä ulos :D. Jos kavereilleen ihmiset puhuisivat sillä tavalla kuin täällä palstalla, heillä olisi varmaan aika vähän kavereita.

[QUOTE="jep";24930810]Elämä on niin rankkaa, että jossain pitää päästellä höyryjä ulos :D. Jos kavereilleen ihmiset puhuisivat sillä tavalla kuin täällä palstalla, heillä olisi varmaan aika vähän kavereita.[/QUOTE]

Kaksinaamaista paskaa. Mielessäs haukut sun "frendejä"? Päin naamaa sit hymyilet ja myötäilet heitä.

Oi kun olisit mun ystävä.

Suuri osa palstailijoista on pullossa kasvaneita juntteja, jotka ei näe omaa pientä nenäänsä pidemmälle eikä ymmärrä ettei muiden elämäntyyli kuulu sulle juuri yhtään. Hävettäis olla joku teistä.

Itse en ole alkuperäinen suomalainen ja äidinkieleni on saksa. Suomenkieli tökkii mulla vähän...silti..
Yksi mikä mua ihmettyttää täällä on se, että ihmisillä ei ole alkeellisintakaan luetunymmärtämistaito.
Esim. taannoi joku puhui, miten kymmeniä kiloja ylipainoinen on naurettava laittautuessaan jne, niin sitten joku alkoi vinkumaan "no mä ainakin olen paljon nätimpi kun raskaus toi vähän pyöreyttä" No mä olen sitten 90-kiloinen sotanorsu" Kumpikaan ilmeisesti ymmärtänyt, että kyse oli KYMMENIÄ KILOJA ylipainoisesti..
Muutenkin kukaan ei tällä palstalla juurikaan tajua asian pointtia koskaan.

Ihanaa, kiitos tasta kommentista. Ja jokseenkin pelottavaa myos, etta ei aidinkielenaan suomea puhuvan henkilon lukutaito ja ymmarrys on paremmalla tasolla kuin keskimaaraisen palstailijan.

Jokainen joka on oppinut suomen tasolle jolla sina kirjoitat ansaitsee suuren kunnioitukseni. Nim. 10 vuotta ulkosuomalaisena ja kirjoitustaidon menettaneena.

Yhteistyössä