Oletko tehnyt kauppaa palstalaisen kanssa?

juurakon hulda

Aktiivinen jäsen
08.02.2008
2 553
0
36
Eli oletteko täällä tehneet kauppaa tai oletteko huutonetin kautta tehneet kauppaa tietäen että on ollut palstalainen?

Oletteko olleet ostaja vai myyjä?
Miten kaupat sujuneet?
Onko palautteeseen vaikuttanut tieto siitä että on palstalainen?

Olen tehnyt kauppoja palstalaisten kanssa. On sujuneet ihan sovitun mukaisesti- puolin ja toisin- eli olen ollut sekä myyjän- että ostajan ominaisuudessa.

Nyt on kyllä vissiin takku yhden asian kanssa- mutta luulen ja toivon, että asialle on selitys :/

Minä ostin 'festari' liput 06/07 heinäkuulle tätä kautta kun myyjä ilmoitti niistä tällä palstalla! Suijuivat oikein hienosti ja luotettavasti!Tosi mukava myyjä.Ja jos olisi mennyt huuto.netin kautta ja olisin kuullut olevan plussalainen niin ei olis vaikuttanut, aika epäolennainen asia :D
Terveisiä vaan sinne jos tunnistaa itsensä;)

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Olen tehnyt kauppoja palstalaisten kanssa. On sujuneet ihan sovitun mukaisesti- puolin ja toisin- eli olen ollut sekä myyjän- että ostajan ominaisuudessa.

Nyt on kyllä vissiin takku yhden asian kanssa- mutta luulen ja toivon, että asialle on selitys :/
Mulla on kaupat tekeillä, mutta en muista enää nikkiä, millainen kauppa sulla on kesken?

Olen tehnyt, ja se kauppa oli suoranainen pettymys. :(
Ostaja halusi koko ajan lisämaksuaikaa ja kun lopulta piti maksaa tavarat (yli60?) niin eipä mitään enää kulunukaan ja nikkikin yllättäen vaihtui.... :whistle:

Huutiksesta en tiedä palstailevatko täällä.

Yhteistyössä