Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346232:En ole. Mun vanhemmat tappeli jatkuvasti joten olis ollut parempi että olisin. Omat lapset oon kasvattanut yhna. Äiti on se joka rakastaa lapsiaan ja äidin kanssa lasten on aina hyvä olla.
Sori ny vain, mutta vaikutat melko naiivilta tuon mielipitees kans. Hienosti oot unohtanu narkkari- ja juoppoäidit, pahoinpitelijät tai ne jotka on tappanu lapsensa. Tai lapsi voi saada rikkaalta äidiltä ison kodin, vaatteet, ruuan ja kaiken materiaalisen, mutta ei läsnäoloa.
Missähän maailmassa elät? Kyllä ne äiditkin ovat murhanneet... Mutta en ala väittelemään ihmisen kanssa, joka ei osaa ajatella.Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346605:Aika harvinaista se kylläkin on. Äidit ei ole murhanneet koko perhettä toisin kuin isät ja se virhe tuli niille äideille ja lapsille kalliiksi. Hyvä olisi jokaisen tajuta jo se. Mä ihmettelen miten niin monet unohtaa heti mitä kauheuksia isät on kautta historian tehneet. Mä muistutan ainoastaan sen mihin niistä jokainen on kykenevä.
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346605:Aika harvinaista se kylläkin on. Äidit ei ole murhanneet koko perhettä toisin kuin isät ja se virhe tuli niille äideille ja lapsille kalliiksi. Hyvä olisi jokaisen tajuta jo se. Mä ihmettelen miten niin monet unohtaa heti mitä kauheuksia isät on kautta historian tehneet. Mä muistutan ainoastaan sen mihin niistä jokainen on kykenevä.