V
vierailija
Vieras
Mulla alkoi loma maanantaina ja kelit suosii - siis jos tykkäisi helteistä. Onhan siinä se hyvä puoli, että olen saanut matot pestyä ja ovat kuivuneet pian auringossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinkin saa siis tehdä? Eipä siinä - mukavaa syyslomaa sulleEn. Panttaan niitä ja otan rahana, koska aion irtisanoutua myöhemmin syksyllä.
Niinkin saa siis tehdä? Eipä siinä - mukavaa syyslomaa sulle![]()
Ap:han kirjoitti just kun mun näppikseltä...Eli täällä kansa loma alko maanantaina ja matot pestynä odottelee syssyä..
Ens viikolla sitten perusteellinen varaston siivous, eli jos aurikoiset säät jatkuu, niin kaikki kamat ensin kenturalle, pintojen putsaus ja siitä sitten lähetään raakaamaan rankalla kädellä, mitä laitetaan takaisin ja mitkä lentää kaatikselle tai jonnekin...
![]()
Kuulostaa niin hyvälle! Kunpa minäkin jaksaisin...Ap:han kirjoitti just kun mun näppikseltä...Eli täällä kansa loma alko maanantaina ja matot pestynä odottelee syssyä..
Ens viikolla sitten perusteellinen varaston siivous, eli jos aurikoiset säät jatkuu, niin kaikki kamat ensin kenturalle, pintojen putsaus ja siitä sitten lähetään raakaamaan rankalla kädellä, mitä laitetaan takaisin ja mitkä lentää kaatikselle tai jonnekin...
![]()
Kuulostaa niin hyvälle! Kunpa minäkin jaksaisin...Ap:han kirjoitti just kun mun näppikseltä...Eli täällä kansa loma alko maanantaina ja matot pestynä odottelee syssyä..
![]()