Oletteko koskaan aavistaneet tai vain tienneet asioita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lovelovelove
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lovelovelove

Vieras
Tuli tällainen mieleen kun mietiskelin tässä vanhoja asioita...

Kun olin vielä nuori murrosikäinen tyttö niin rakastuin erääseen poikaan. Silloin ihastumiseni oli vain kaukaista haaveilua, mutta jotenkin minulla oli ERITTÄIN vahva tunne että tulen joskus päätymään hänen kanssaan yhteen. Muutin toiseen kaupunkiin ja palasin vasta monen vuoden jälkeen. Niin siinä vain sitten kävi että monien yhteensattumien tuloksena päädyimme yhteen. Tämä ensirakkauteni on nyt lasteni isä ja minun eksäni.

Yläasteella meillä oli koulussa mustalais-sisarukset, poika ja tyttö, jotka kiusasivat muita. Kerran he kävivät kimppuuni ja repivät hiuksiani ja potkivat ja löivät. Sen tapahtuman jälkeen tiesin että heille tulisi käymään jotakin pahaa. Jonkun ajan kuluttua poikaa puukotettiin ja tyttö katosi. (taisi kyllä myöhemmin löytyä)

Nyt tällä hetkellä minulla on jotenkin niin vahva ja itsestäänselvä tunne eräästä ystävästäni, että hän on elämäni mies. En ole erityisemmin rakastunut tai ihastunut häneen - vielä, koska hänellä on tyttöystävä tällä hetkellä. Silti vain jotenkin tiedän että me tulemme olemaan yhdessä. Itseäni hämmentää tämä. Helpointa olisi etsiä joku vapaa mies kuin odottaa (ehkä ikuisuuden) että tämä ystäväni eroaa. Hän ei tiedä tästä fiiliksestä mikä minulla on, enkä minäkään tiedä onko hänellä tunteita minua kohtaan, mutta tämä tunne on niin VAHVA!!

Hän on kuin toinen puoliskoni, vaikea selittää, mutta siltä se tuntuu. Emme ole edes hirveän kauan tunteneet mutta silti tunnen hänet.

Kuulostaako ihan sairaalta? Onko kenellekään muulle käynyt näin? Tai muuta vastaavaa?

Minä olen nähnyt unia.Kerran uneksin eräästä laukusta mutta ei ollut varaa,näin unta että mies ostaa kenon ja saan sen laukun,niin passitin aamulla miehen hakemaan sen kenon ja voitto tuli,olis saanut useammankin laukun. Näin myös unta että eräs ystäväni saa pian vauvan,noh,hän palasi juuri yhteen entisen miehensä kanssa ja ovat nyt kovasti vauvaa yrittämässä..

Olen nähnyt muutamia kertoja enneunia suurista onnettomuuksista, esim. tsunamista ja kouluampumisesta.Jostain syystä en edes hämmästy noista unista, totean vaan että "jahas uni kävi toteen".

onhan noita ollu

kun yks sukulainen joutui onnettomuuteen tiesin et ei selviä, vaik en sitä halunnu itselleni myöntää.

yks ilta kun olin kävelyllä kuljin koruliikkeen ohi ja tuli vaan tunne, et tänään tapaan tulevan mieheni ja niinhän siin kävikin =)

jokaisen raskauden olen aavistanut... jo ennen testiä

jne..

Ihanaa että on muitakin!!
Siis se on niin vaikea selittää tätä tunnetta mikä minulla on. On sellainen levollisen tietäväinen olo, ei mitenkään epätoivoinen eikä mitään. Ja kuten jo kirjoitinkin, niin en ole mieheen rakastunut, mutta silti vain jotenkin tiedän että hän on SE mies minulle. Tuntuu tosi typerältä olla näin varma :D Ja sekin on hassua että kun sain kuopukseni päätin etten enää tee lapsia, mutta sen jälkeen kun tämä fiilis tuosta miehestä tuli niin tuli varma olo siitäkin että saan hänelle yhden lapsen. Tuntuu oikeesti tosi tyhmältä kirjoittaa tällaista, mutta kun se tunne vain on ja pysyy. Ollut jo jonkin aikaa.

Mä tiesin ennen testin tekemistä että oon raskaana, siis aika aikasin jo ennen ku oli mitään oireitakaan... Ne oireetki mitä oli ennen testiä olis voinu ihan olla menkkaoireitaki...

Oli vaan niin varman rauhallinen olo että nyt on vauvanalku mahassa

Olen menettänyt 2 lasta raskauden puolessa välin ja aavistin kummallakin kertaa, etten sitä lasta omakseni syliin saakka saa, aavistin jopa sen millä tavalla raskaudet päättyy.
Samoin aavistin esikoisen sukupuolen oikein.

Nyt neljättä kertaa raskaana ja taas erittäin vahva fiilis sukupuolesta, se selvinnee keväämmällä. Ja ennen koko tätä raskautta tiesin jo, että seuraava mahd. raskaus tulee menemään hyvin ja no, loppu suoralla ollaan. <3

Mulla siis kaikki aavistukset osuneet oikeeseen, mutta mun aavistukset on koskenu vaan näitä mun raskauksia, ei muita elämän osa-alueita.

Mieleenjäävimmät "tiesin tän" tunteet on jääny nykyisen mieheni autokolarista ja yhden sukulaisen kuolemasta. Joskus kun tulee semmonen tunne ikävästä asiasta niin mun on pakko päästä kertomaan siitä jollekin. Niinkuin se muka sen estäisi, mutta kuitenkin.

Mulla ja miehellä oli myös tunne että vauva on poika ja niin se olikin!
Itsellä ehkä vahvempi tunne! Koitin ostaa varalta neutraaleja vaatteita mutta myöhemmin kun niitä vaatteita katselee niin kyllä ne poikien vaatteita vain on :whistle:

Tuli itsellekin mieleen, että tiesin molemmissa raskauksissa vauvan sukupuolen. Vaikka raskaudet olivat hyvin samanlaisia (kun usein sanotaan että odotus on erilainen jos odottaa eri sukupuolta) silti tiesin ekassa että tulokas on poika ja toisessa raskaudessa tiesin että nyt tulee tyttö, ja niinhän ne tulivatkin :)

Siskoni ja hänen miehensä kärsivät yli 4 vuotta lapsettomuudesta, saivat hoitoa välillä mutta lopettivat sen. Loppusyksystä kerran sanoin äidilleni että kohta siskoni tulee raskaaksi. Seuraavana kesänä syntyi heidän esikoisensa, joka sai alkunsa ihan luomusti :)

Heräsin yöllä siskon synnytyspolttoihin omassa selässäni. Äijän kivut voin tuntea omassa kropassani. Tiesin kaikkien lähipiirin lasten sukupuolet ennalta.

Olin livauttaa Hekan opettajalle, joka oli aivan alussa raskauttaan, että "Katsotaan sitten, kun poikasi syntyy.." Nyt odottelemme loppukesää, että näemme pojan.

Kun isoäitini kuoli, näin ja tunsin hänet yöllä.

Tiesin entisen naapurin ukko-vainaan musiikkimaun ja nimen ja poikansa tupakkamerkin...

Löydän ihmisten kivut kaukaakin ja voin niitä helpottaa. Tiedän, jos jollain tavalla tutun ihmisen elämässä on käännekohta tai mullistavaa menossa. Voin joskus kuvailla esim. uuden tärkeän ihmisen ulkonäöltä jo etukäteen tai näkemättä. Tai piirtää unen perusteella.

Näitä tällaisia juttuja.

Yhteistyössä