Oletteko koskaan ajatelleet, kuinka helppoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja.S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse koen tämän elämän sen verta arvokkaana asiana, että en koskaan voisi tehdä mitään tuollaista, jokapäivä ihmisiä kuolee tahtomattaaan, mun mielestä se on epäreilua, miksi ne jotka oikeasti haluavat kuolla eivät sairastu aivokasvaimiin, syöpään tai jää vahingossa katolta tippuvan jääkökön alle.

ei onneksi ole käynyt mielessä. ja kun olen pessimismiin taipuvainen, tai realismiin, alakuloon taipuvainen, masentuvaa sorttia, niin näkisin siinä nirrin ottamisessa kaikenlaista hankaluutta, miksi se ei kuitenkaan onnistuisi, jos miettiä alkaisin. Joten ... ei jaksa yrittää.

Mä en kyllä oo keksinyt siihen vielä mitään helppoa tapaa. Tietysti jos ajais rekan alle, niin kuin joku nainen tässä kevättalvella ajoi tässä lähellä. Mutta se ei kyllä ois reilua sitä rekkakuskia kohtaan. Lääkkeitä meillä ei oo sellaisia, millä nirri lähtis vaikka koko purkin vetäis. Ranteet auki, mutta yleensä siihen ei kuole. Joten kerrotko mikä olisi se helppo tapa?? Vinkille olisi käyttöä.

Olen ajatellut että on vaikeaa. Pyssyllä voi mennä pieleen eikä ole pyssyä, lääkkeillä voi mennä pieleen eikä ole lääkkeitä, hyppäämällä voisi onnistua mutta pelkään korkeita paikkoja, puukko sattuu, junaa odotellessa tulisi kylmä ja veturimiehelle trauma, ajokorttia ei ole...

Et ei kai tässä mikään auta :D En kyllä haluaisikaan kuolla, joten ei harmita..

Yhteistyössä