oletteko mun kans samaa mieltä asiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Itse asiassa en ole. Tunnen parikin lihavaa naista jotka osaavat olla henkisesti aivan hirviöitä. :)

Peesissä, ja taas yksikin hoikka, hyvä kroppainen ystäväni on niin rentoranne, että sen leppoisampaa saa hakea. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
että lihavat/tuhdimmat naiset ovat leppoisampia?
mulla on lihavia,mutta myös laihoja ystäviä, mutta siihen tulokseen olen monesti tullu että lihavat ovat todellisia ystäviä ja ovat oma itsensä ei esitä mitään "roolia"
yksi minun ystävä (nykyään entinen) laihdutti ja sai kroppansa sopiviin mittoihin, niimpä nousi ystävälläni nokka pystyyn ja on niin helekutin rehevä ämmä nykyään että sen takia hyvä ystävyys loppui :(

en ole havainnut moista. tunnen pulskia täysin epäsosiaalisia räjähteleviä naisia.

no mä en oikein usko, että paino vaikuttaa luonteeseen mitenkään. mut sen olen kyllä huomannu, että ne jotka ovat onnistuneet laihduttamisessa, kehuvat sillä koko ajan ja antavat ohjeita, muka ystävän hengessä, kuinka säkin saisit niitä pois ja plaa plaa plaa. ja hirvee kehu kun joutuu ostaa koko ajan uusia vaatteita, kun entiset on jääny isoksi tyyliin: katso nyt miten hirveen lihava mä olen ollu, katso näitä housuja.. nää varmaan nyt sopis sulle kun mä oon näin paljon laihtunut...

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
nää varmaan nyt sopis sulle kun mä oon näin paljon laihtunut...

Tämä on totta :D Muistatteko sarjaa Tahdon asia? Siinä hoikistunut naapuri toi päähenkilölle jotkut hemputin litistävät housut ja sanoi, että niillä suakin saataisiin vähän kuosiin, mullehan ne on jo liian isot, tai jotain sinne päin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mä koen, että ovat kärttyisempiä kun tuskailevat koko ajan syömisiään..

Mä olen huomannut että NAISISTA kiloihin katsomatta löytyy noita suupalojensa vahtaajia. Ja lihavia useammin ne on olleet niitä alipainoisia. Jos lihava jatkuvasti tuskailisi syömisiään, niin eihän se olisi lihava :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
no mä en oikein usko, että paino vaikuttaa luonteeseen mitenkään. mut sen olen kyllä huomannu, että ne jotka ovat onnistuneet laihduttamisessa, kehuvat sillä koko ajan ja antavat ohjeita, muka ystävän hengessä, kuinka säkin saisit niitä pois ja plaa plaa plaa. ja hirvee kehu kun joutuu ostaa koko ajan uusia vaatteita, kun entiset on jääny isoksi tyyliin: katso nyt miten hirveen lihava mä olen ollu, katso näitä housuja.. nää varmaan nyt sopis sulle kun mä oon näin paljon laihtunut...

Mä olen onnistunu laihduttamaan itestäni aika määrän läskiä pois, ainakin omasta mielestäni mut en silti oo tyrkyttämässä vanhoja vaatteitani tai laihdutustapojani muille. Jos joku kavereista kysyy, niin tietty kerron.

Ehkä kyl sorrun vähän tohon uusien vaatteiden kehumiseen mut kun on pitkästä aikaa jotain kehuttavaa itessäkin. :D

Yhtä leppoisa olen mielestäni olin sitten lihava tai laiha. ;)

Yhteistyössä