Oletteko pienentäneet sormuksianne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KoleaQ

Aktiivinen jäsen
13.04.2008
2 781
0
36
Mulla ei meinaa kihla- ja vihkisormukset pysyä enää sormessa. Kohta ei uskalla enää mattoja kopistella, ettei sormukset lennä vatukkoon. Kuinka kallista sormusten pienentäminen on ja onnistuukohan se missä tahansa kultaliikkeessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.

Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.

Niin, ja oon ymmärtänyt, että yleensä onnistuu ihan hyvin. Mua vaan harmittaa, kun en silloin aikoinaan asiaa korjauttanut, nyt on sitten kaikki nämä vuodet sellanen "viallinen" sormus sormessa. Mut ehkä se sitten muistuttaa tään ihimiselämän viallisuudesta, röpöläisyydestä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.

Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.

Niin, ja oon ymmärtänyt, että yleensä onnistuu ihan hyvin. Mua vaan harmittaa, kun en silloin aikoinaan asiaa korjauttanut, nyt on sitten kaikki nämä vuodet sellanen "viallinen" sormus sormessa. Mut ehkä se sitten muistuttaa tään ihimiselämän viallisuudesta, röpöläisyydestä...

Sun sormuksella onkin sitten ihan erityinen merkityksensä. :D
 
Riippuu kai myös vähän siitä, että onko sormuksessa timantteja ja mikä sormuksen lähtökoko on.. Muistan ainakin, että itse olisin joskus halunnut pienentää sormusta, jossa on paljon pieniä timantteja mut ei onnistunut kun sormus oli jo valmiiksi sen verran pieni (oisko ollut 16mm ja oisin halunnut siitä 15,5mm) ..ne kivet ei ois kai pysyn paikallaan tms.. Useimmat sormukset kuitenkin pystyy pienentämään ja oman vihkisormuksen pienennys muistaakseni oli hinnaltaan myös tuota parinkympin luokkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.

Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.

Niin, ja oon ymmärtänyt, että yleensä onnistuu ihan hyvin. Mua vaan harmittaa, kun en silloin aikoinaan asiaa korjauttanut, nyt on sitten kaikki nämä vuodet sellanen "viallinen" sormus sormessa. Mut ehkä se sitten muistuttaa tään ihimiselämän viallisuudesta, röpöläisyydestä...

Sun sormuksella onkin sitten ihan erityinen merkityksensä. :D

Niin, ja aina se on vaan matkassa kulkenu, välillä mettäänki heitetty, ja taas löydetty. Ihan kuin mun elämä.
 

Yhteistyössä