Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Onnistuu ja maksaa pari kymppiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.
Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mä vaan elän toivossa et tarttis joku päivä pienetää. Ehkä sitten kun saa parikymmentä kiloa pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.
Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.
Niin, ja oon ymmärtänyt, että yleensä onnistuu ihan hyvin. Mua vaan harmittaa, kun en silloin aikoinaan asiaa korjauttanut, nyt on sitten kaikki nämä vuodet sellanen "viallinen" sormus sormessa. Mut ehkä se sitten muistuttaa tään ihimiselämän viallisuudesta, röpöläisyydestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Alkuperäinen kirjoittaja Lila:Mun kihlasormusta, joka on aika leveä, pienennettiin aikoinaan. Se onkin sitten aika muhkurainen ja röpöläinen.
Mun sormukset ei onneks ole leveitä, olisko nämä 3-4mm leveitä molemmat.
Niin, ja oon ymmärtänyt, että yleensä onnistuu ihan hyvin. Mua vaan harmittaa, kun en silloin aikoinaan asiaa korjauttanut, nyt on sitten kaikki nämä vuodet sellanen "viallinen" sormus sormessa. Mut ehkä se sitten muistuttaa tään ihimiselämän viallisuudesta, röpöläisyydestä...
Sun sormuksella onkin sitten ihan erityinen merkityksensä.![]()