Oletteko tietosia, että täällä rakkaassa Suomessammekin kulkee vapaana paljon pedofiileja?

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104027:
Uskomattomia kommentteja tullut, ihmettelen entistä vähemmän miksi näitä tapauksia ei viedä eteenpäin.
Ja vielä vakaammin aion itse toimia niin että paha saa palkkansa.

Tarkoitukseni tuolla viestiketjun alkupäässä oli vain sanoa, että kyllä ihminen voi olla pedofiili ilman, että tekee lapsille mitään.

Sittemmin tähän(kin) ketjuun on kyllä tullut melko häiriintynyttä viestiä.

Yhden kaverin isä on käyttänyt hyväksi muksuna, yhden kaverin pappa ja yhden kaverin perhetuttu. Yksikään asia ei ole koskaan edennyt mihinkään...

Tuo perhetuttu-tapaus on poliitikko ja oksettaa oksettaa oksettaa, mutta minkäs teet. Eipä se paljon mitään hyödytä, että minä suuni avaan, kun tiedän, että uhrit ovat hiljaa...

Yhden kaverin isä on käyttänyt hyväksi muksuna, yhden kaverin pappa ja yhden kaverin perhetuttu. Yksikään asia ei ole koskaan edennyt mihinkään...

Tuo perhetuttu-tapaus on poliitikko ja oksettaa oksettaa oksettaa, mutta minkäs teet. Eipä se paljon mitään hyödytä, että minä suuni avaan, kun tiedän, että uhrit ovat hiljaa...

Otan osaa, olen todella pahoillani puolestasi ja muiden uhrien puolesta!
Uskomatonta ettei asialle ole voitu mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104212:
Eikö sinua vaivaa että tuo tyyppi on voinut käyttää hyväkseen muita sinun lisäksesi ja satuttaa edelleen lapsia?
Miten voit antaa asian olla?

Miten saat hyvitettyä hänen tekonsa? Kostamalla?
Ei väärää voi tehdä oikeaksi mitenkään muutoin kuin antamalla anteeksi.
Anteeksi antaminen ei tee väärästä oikeaa, eikä se tarkoita asian hyväksymistä, mutta se antaa rauhan jokaiselle osapuolelle.
Jos pohtii koko ikänsä pahoja ajatuksia henkilöä kohtaan joka on pilannut elämän hyväksikäyttämällä, niin kumpiko siinä on syypää elämän pilaamiseen, uhri vaiko tekijä? Kyllä se on se uhri joka elämänsä pilaa jos ei osaa päästää irti, pahoilla ajatuksilla ja kostoa haluten ei tee sille väärintekijälle mitään, sen sijaan se kaikki kohdistuu vain itseensä.
Ja kuten jo sanoin, asioita ei tarvi hyväksyä, mutta niistä pitää voida päästää irti.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104212:
Eikö sinua vaivaa että tuo tyyppi on voinut käyttää hyväkseen muita sinun lisäksesi ja satuttaa edelleen lapsia?
Miten voit antaa asian olla?

sukulaismies on kyseessä, joko tästä ei muut tienneet tai ei välitetty.
Hän on vain 8 vuotta minua vanhempi, joten on ollut itse hyvin nuori tämän kaikena alkaessa. " hän ei käy ihan täysillä", joten luulenpa et hän on siloi lapsena ihastunut minuun, eikä ole ymmärätnyt että ei ole soveliasta sukulaisen kanssa.
en ole aikuisen apaljo olut hänen kanssan tekemissä, mutta tytärtäni en ole koskan antanut KAKISn olla häne seurassan.
Sen verran jätti kammoa että en pitkään aikaa uskaltanut olle miesten kanssa kaksin huoneessa kun pelkäisn sen aina johtavan johnkin.
Vanhemmileni yritin sanoa, mutta eivät oikeasti taineet ymmätää ku sanoin että * pipelitti mua ( olin alle kouluikäinne, muuta sanaa en keksinyt. hyväily oli "mahan lämmittämistä" millä nimellä hjän sitä itse kutsui.
kerran lapsena muistan että hn oli meillä lapsenvahtina ja heräsin siihen kun tämä kaveri oli polvilaan mun sängyn jalkopäässä ja multa oli otetttu housutpois jalasta. Siten hän ruiskutti jotakin mun päälle ja mä luulin että hän pissasi mun sänkyyn. Sitä ei diten sanut kertoa meidän äidille ja isille.

[QUOTE="vieras";28103868]Yrittääkö joku nyt kieltää islamistien pyhät hetket lapsiavioliitoista ja lasten raiskaamiset?[/QUOTE]

Älä nyt taas viitsi käsittää asioita väärin.

Pedofiili ei ole toteuttanut mielihalujaan eli lasten raiskaamista tai muuta seksuaalista hyväksykäyttöä.

Lasten hyväksikäyttäjä on.

Etkö sinä sen vertaa vielä ole oppinut, kun olet voukannut islamista jo vuosia?

Siten hän ruiskutti jotakin mun päälle ja mä luulin että hän pissasi mun sänkyyn. Sitä ei diten sanut kertoa meidän äidille ja isille.

Kuulostaa samalta sanavalinnalta kuin siinä dokumentissa joka juuri tuli tvstä. Siinä mies oli vauvana hylätty kasvatuslaitokseen, johon laitettiin kaikki vammaiset. Vasta joskus 9v huomattiin ettei mies ollut edes vammainen, mutta sitä ennen kaikki osaston miespotilaat oli käyttänyt häntä hyväkseen koko hänen elämänsä ajan, hoitajia myöten.
Hän käytti juuri tuota samaa lausetta, liekö olet nähnyt saman dokumentin.

[QUOTE="vieras";28104352]Serkkukin on sukulainen ja sen kanssa saa mennä naimisiin jos haluaa. Vihreät ajaa näitä lakiuudistuksia alvariinsa.[/QUOTE]

ehkä kuitenki eri asia kun mun tapaus, seätni oli kyseessä. En mä kyllä serkunkan kanssa menis naimisiin ja kyllä mä kattoisin aika pahasti jos mun tytär ottaisi serkupojan meiheekseen.

[QUOTE="vieras";28104352]Serkkukin on sukulainen ja sen kanssa saa mennä naimisiin jos haluaa. Vihreät ajaa näitä lakiuudistuksia alvariinsa.[/QUOTE]

Ennen sai mennä naimisiin kenenkanssa tahtoi, serkku oli hyvä valinta jotta suku pysyisi kiinteänä. Eri paikoissa ei kulttuurit, kuten tuon pedofilian tapauksessa kyse on myös kulttuurista. Lapsenhyväksikäyttäjä on taasen eriasia, eikä sellainen liity mitenkään Islamiin kuten joku yrittää väittää tuossa yllä.

[QUOTE="vieras";28104388]Ennen sai mennä naimisiin kenenkanssa tahtoi, serkku oli hyvä valinta jotta suku pysyisi kiinteänä. Eri paikoissa ei kulttuurit, kuten tuon pedofilian tapauksessa kyse on myös kulttuurista. Lapsenhyväksikäyttäjä on taasen eriasia, eikä sellainen liity mitenkään Islamiin kuten joku yrittää väittää tuossa yllä.[/QUOTE]

Sairastahan se on. Kyllä minä silti näkisin islamistin ja lastenhyväksi käyttäjän samassa valossa. Jos siitä eroon haluaisi niin sitten se kiellettäisiin mutta kun ei ne sitä kiellä.

[QUOTE="vieras";28104375]Kuulostaa samalta sanavalinnalta kuin siinä dokumentissa joka juuri tuli tvstä. Siinä mies oli vauvana hylätty kasvatuslaitokseen, johon laitettiin kaikki vammaiset. Vasta joskus 9v huomattiin ettei mies ollut edes vammainen, mutta sitä ennen kaikki osaston miespotilaat oli käyttänyt häntä hyväkseen koko hänen elämänsä ajan, hoitajia myöten.
Hän käytti juuri tuota samaa lausetta, liekö olet nähnyt saman dokumentin.

En ole nähnyt mitän dokumenttia , enkä edes katsoisikaan sellaista, yököttääki ajatus
Älä vähättele toisten asioita jos et oikesti tiedä mitä on tapoahtunut. Ensimmäiset muistikuvat ovat noin 5-6 vuotiaasta kun tätä tapahtui, en tiedä onko aiemmin tapahtunut. Setäni joka mua hyväkseen käytti on mua vain 8 vuotta vanhempi.
Useinkin jos mulla oli hame päällä, pyysi istumaan syliin, siinä sit oli helppo hyväillä muiden huomaamatta. vaatteiden läpi. Tai istutiin peiton alla, kun oli kylmä. Melkein aina ku oltiin kksin hän oli kimpussa, jotkain pitneät aina teki Hän myös yritti rakasella kanssani, mutta koskan se ei olut nin syvällä että oliis sattunut. Jotenkilapsena avistin etä se oli pahaa , kun sitä ei saanut kerrtoa ja se tapahtui aiana meidän olessa kaksi. Koskaan hän ei satuttanut, sitä jotenkin vaan antoi sen tapahtua. Lapi kun ei vaan oikeen uskalla vastankaan laittaa......

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ole nähnyt mitän dkumenttia , enkä edes katsoisikaan sellaista, yököttääki ajatus
Älä vähättele toisten asioita jos et oikesti tiedä mitä on tapoahtunut. Ensimmäiset muistikuvat ovat noin 5-6 vuotiaasta kun tätä tapahtui, en tiedä onko aiemin tapahtunut.
Usinkin jos mulla oli hame päällä, pyysi istumaan syliin, siinä sit oli helppo hyväilä muiden huomaamatta. vaatteiden läpi. Melkein aian ku oltiin kksin hän oli kimpussa, jotkain pitneät aina teki Hän myös yritti rakasella kanssani, mutta koskan se ei olut nin syvällä että oliis sattunut. Jotenkilapsena avistin etä se oli pahaa , kun sitä ei saanut kerrtoa ja se tapahtui aiana meidän olessa kaksi. Koskaan hän ei satuttanut, sitä jotenkin vaan antoi sen tapahtua. Lapi kun ei vaan oikeen uskalla vastankaan alittaa......

En tarkoittanut vähätellä, pyydän anteeksi :/

Yhteistyössä