V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104027:Uskomattomia kommentteja tullut, ihmettelen entistä vähemmän miksi näitä tapauksia ei viedä eteenpäin.
Ja vielä vakaammin aion itse toimia niin että paha saa palkkansa.
Juu tiedän.
no tästä pedofiilista on turha ilmoittaa ku en ole varma onko käyttänyt muita hyväkis kuin minua , kun olen olut lapsi.
ja asia on jo vanhentunutkin kun täsät on jo kuitnekin jo yli 30v
Yhden kaverin isä on käyttänyt hyväksi muksuna, yhden kaverin pappa ja yhden kaverin perhetuttu. Yksikään asia ei ole koskaan edennyt mihinkään...
Tuo perhetuttu-tapaus on poliitikko ja oksettaa oksettaa oksettaa, mutta minkäs teet. Eipä se paljon mitään hyödytä, että minä suuni avaan, kun tiedän, että uhrit ovat hiljaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104212:Eikö sinua vaivaa että tuo tyyppi on voinut käyttää hyväkseen muita sinun lisäksesi ja satuttaa edelleen lapsia?
Miten voit antaa asian olla?
no tästä pedofiilista on turha ilmoittaa ku en ole varma onko käyttänyt muita hyväkis kuin minua , kun olen olut lapsi.
ja asia on jo vanhentunutkin kun täsät on jo kuitnekin jo yli 30v
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28104212:Eikö sinua vaivaa että tuo tyyppi on voinut käyttää hyväkseen muita sinun lisäksesi ja satuttaa edelleen lapsia?
Miten voit antaa asian olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen;28104306 joten luulenpa et hän on siloi lapsena ihastunut minuun:Ei ole soveliasta sukulaisen kanssa???
Eikö pitäisi sanoa, ei ole soveliasta LAPSEN KANSSA? Oli sitten sukulainen tai ei?
Siten hän ruiskutti jotakin mun päälle ja mä luulin että hän pissasi mun sänkyyn. Sitä ei diten sanut kertoa meidän äidille ja isille.
En ole nähnyt mitän dkumenttia , enkä edes katsoisikaan sellaista, yököttääki ajatus
Älä vähättele toisten asioita jos et oikesti tiedä mitä on tapoahtunut. Ensimmäiset muistikuvat ovat noin 5-6 vuotiaasta kun tätä tapahtui, en tiedä onko aiemin tapahtunut.
Usinkin jos mulla oli hame päällä, pyysi istumaan syliin, siinä sit oli helppo hyväilä muiden huomaamatta. vaatteiden läpi. Melkein aian ku oltiin kksin hän oli kimpussa, jotkain pitneät aina teki Hän myös yritti rakasella kanssani, mutta koskan se ei olut nin syvällä että oliis sattunut. Jotenkilapsena avistin etä se oli pahaa , kun sitä ei saanut kerrtoa ja se tapahtui aiana meidän olessa kaksi. Koskaan hän ei satuttanut, sitä jotenkin vaan antoi sen tapahtua. Lapi kun ei vaan oikeen uskalla vastankaan alittaa......
Hän myös yritti rakasella kanssani, mutta koskan se ei olut nin syvällä että oliis sattunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;28103707:Ai vaan seksuaalinen suuntaus?? Mistä näitä hulluja sikiää?