Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanha ketju, mutta lukasin läpi tylsyyksissäni. Kaikille, jotka valittaa niistä klönteistä niissä keitoissa, niissä on soijaproteiinia, eli luulisin möykkyjen olevan soijarouhetta. Kuka syö keiton pureskelematta?? Koskaan kuullut sanasta ruuansulatus ja syljen vaikutus ruuansulatukseen? Kaikki, mikä ruuaksi voidaan laskea, tulee pureskella suussa, jotta siihen sekoittuu sylkeä ja ruuansulatus voi toimia oikein. Onpa ihme, että kaiken maailman activioita myydään hirveitä määriä, ku porukka ei osaa pureskella ruokaa! Eli pureskelkaa niitä möykkyjä, siten myös kroppaa huijataan, että se saisi muka oikeaa ruokaa. Pusseissa ei todellakaan ole mitään kanapaloja.

Makuasioista on paha kiistellä. Jokainen tekee omat ratkaisunsa painonpudotuksen eteen. Itse päätin ottaa loppukirin aloituksen eady dietillä ja hyvin on mennyt. Keitot maistuu kuralta, mutta itseppä tieni valitsin.

Täällä tosiaan 3.päivä takana. Ylipainoa ei ole, mutta vyötärö on 81cm ja navan alusta 100cm.. eli keskivartaloon on kertynyt törkeänä tavaraa, joten olen samaa mieltä kuin jotkut asiantuntijat..bmi ei kerro todellakaan totuutta.

1.päivä
meni helposti. Ei mitään ongelmaa

2.päivänä
alkoi heikottamaan ja kaikki ihanat ruoan hajut, jopa pelkän salaatin haju oli taivaallinen ja vatsaa kurni! Illalla tuli tosi heikko-olo ja valvoin yön, koska sydän hakkasi niin voimakkaasti ja heikotti

3.päivä
Sama heikko olo jatkuu, kun olisi valvonut pari päivää putkeen, juossut maratonin tai olis kipeenä (tyyliin oksentanut oksutaudissa yön) -> yhtä heikko olo. Sydämen syke tuntuu voimakkaalta edelleen ja olin päivällä luovuttamasa, sillä aloin pelkäämään jo sydämen puolesta. Maitopurkinkin nostaminen saa tuntemaan ettei käsissä ole voimaa.
Illalla olin kaupungilla asioilla niin alkoi voimakas hikoilukohtaus. Hikoilin paidan läpimäräksi. Mistäköhän johtuu? Jotenkin se tähän liittyy.

Paino vähentynyt 3.päivän aamuna 0,9kg.

- Jaan pussit puoliksi ja syön näin useammin kuin vain 3krt päivässä. Muutenkin syön vain 2 pussia. Ja korvaan yhden pussin muulla esim. rahkalla, kananmunalla tai raejuustolla.
-Olen juonut makean himoon fanta zeroa ja jauhanut purkkaa
-olen kokeillut makuina parsaa, pinaattia, juustoa ja suklaa-maku hässäkkää moussen/vanukkaan muodossa. Kaikki menee, parsa ei niin nautinnollinen, mutta meni. Omena-kaneli puuroa olen myös kokeillut, ei se puurolta maistu mutta tuoksuu hyvältä. Sekin meni hyvin alas.

Saas nähdä millainen olo huomenna. Ja toivon et saisin tän yön hyvini nukuttua. Iltaa kohden olo siis kohentunut, ainakin toistaiseksi. Ei ole niin heikko olo kuin päivällä..jos se olisi jatkunut, olisin joutunut luovuttamaan. Toivottavasti se ei enää palaa!

Tsemppiä kaikille.

Moni tuntuu valittavan paitsi näiden diettien kalleutta, myös huonoutta. Jotkut väittävät huijaukseksi jne. Minä olen ylipainoinen. Kilot on ihan itse syömällä tullut.

Ruoka maksaa, vaikka ei tälläisellä kuukausien pussikuurilla olisikaan. Minä olen valmis maksamaan, että pääsen kiloistani eroon.

Moni tietää huonoja esimerkkejä. Minä myös, mutta myös niitä hyviä tuttavapiirissä on. mm. työkaverini laihdutti Extravaganzassa 18 kiloa. Joitain kiloja on kolmen vuoden aikana tullut, mutta hän tarkkailee painoaan koko ajan. Tiedän myös laihdutusleikkauksissa olleita. Näkyy toimivan sekin tapa...

Tsemppiä kaikille valitsemallanne tiellä. Itse olen iloinen omastani :-)

Yhteistyössä