Täällä tosiaan 3.päivä takana. Ylipainoa ei ole, mutta vyötärö on 81cm ja navan alusta 100cm.. eli keskivartaloon on kertynyt törkeänä tavaraa, joten olen samaa mieltä kuin jotkut asiantuntijat..bmi ei kerro todellakaan totuutta.
1.päivä
meni helposti. Ei mitään ongelmaa
2.päivänä
alkoi heikottamaan ja kaikki ihanat ruoan hajut, jopa pelkän salaatin haju oli taivaallinen ja vatsaa kurni! Illalla tuli tosi heikko-olo ja valvoin yön, koska sydän hakkasi niin voimakkaasti ja heikotti
3.päivä
Sama heikko olo jatkuu, kun olisi valvonut pari päivää putkeen, juossut maratonin tai olis kipeenä (tyyliin oksentanut oksutaudissa yön) -> yhtä heikko olo. Sydämen syke tuntuu voimakkaalta edelleen ja olin päivällä luovuttamasa, sillä aloin pelkäämään jo sydämen puolesta. Maitopurkinkin nostaminen saa tuntemaan ettei käsissä ole voimaa.
Illalla olin kaupungilla asioilla niin alkoi voimakas hikoilukohtaus. Hikoilin paidan läpimäräksi. Mistäköhän johtuu? Jotenkin se tähän liittyy.
Paino vähentynyt 3.päivän aamuna 0,9kg.
- Jaan pussit puoliksi ja syön näin useammin kuin vain 3krt päivässä. Muutenkin syön vain 2 pussia. Ja korvaan yhden pussin muulla esim. rahkalla, kananmunalla tai raejuustolla.
-Olen juonut makean himoon fanta zeroa ja jauhanut purkkaa
-olen kokeillut makuina parsaa, pinaattia, juustoa ja suklaa-maku hässäkkää moussen/vanukkaan muodossa. Kaikki menee, parsa ei niin nautinnollinen, mutta meni. Omena-kaneli puuroa olen myös kokeillut, ei se puurolta maistu mutta tuoksuu hyvältä. Sekin meni hyvin alas.
Saas nähdä millainen olo huomenna. Ja toivon et saisin tän yön hyvini nukuttua. Iltaa kohden olo siis kohentunut, ainakin toistaiseksi. Ei ole niin heikko olo kuin päivällä..jos se olisi jatkunut, olisin joutunut luovuttamaan. Toivottavasti se ei enää palaa!
Tsemppiä kaikille.