Oletteko tyytyväisiä pituuteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teininä en ollut, halusin olla yli 170cm :xmas:
Nyt olen tyytyväinen että olen aina pienin, 152cm B) housuja ostaessa kyllä ärsyttää, kun aina pitää lyhentää niitä, mutta siihenkin alkaa tottua.

No ois kiva olla vaikka 8 cm pidempi. Nyt 155 ja ärsyttää
- ei yletä kaupoissa ottaaan aina kaikkee ylähyllyiltä (anteeksi setä, voisitteko auttaa...? :headwall: :headwall: )
- monissa kenkäkaupoissa laitetaan koko 35 ja 36 ylimmälle riville - miksi?? loogisesti ajatellen lyhimmillä on myös pienemmät jalat...
- ei aina jaksais lyhentää housuja...
- ruuhkametrossa ulkomailla on kiva haistella toisten hikikainaloita kun on nenä niin alhaalla :$
- konserteissa ei näe mitään takaa
- leffateatterissa eteen tulee viime minuuteilla aina joku pitkä eteen istumaan
- ei voi ajaa kaikilla autoilla kun ei yletä jalat polkimille (esim. paketti-transit, jopa uusi golf...)
:whistle:

mutta TOISAALTA
- mahtuu istuun takapenkille paremmin
- kaupunkibusseissakin sopii jalat
- ei kulu niin paljon kangasta kun tekee itse vaatteita :D
- koskaan en oo ollut poikakaverille ongelma, että olisin hänelle liian pitkä

Pienenä halusin olla lyhempi, olin ujo enkä halunnut "töröttää" esillä. Nyt olen ihan tyytyväinen, mitä nyt koroilla tulee pituutta helposti liikaakin. Olen tavalliset 170cm.

Ite en oo oikeen tyytyväinen täytän ens viikolla 15 :D mutta oon vaan 166cm pitkä ja kaikki kaverit (Suurin osa nuorempia) on yli 172----> tekee näyttämään paljon nuoremmalta (varsinkin kun melko kapea satun olemaan) :D

Sellaiset 15cm olis hyvä viel ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Olen erittäin tyytyväinen =)
Vaikka olisin jopa lyhyempi, ei se haittaisi, melkeimpä päin vastoin :xmas:

Tv. 158cm

Mä olen sen vähä lyhempi, eli 155cm ja tyytyväinen olen :) Olutoa olisi olla vaikka 10-15 cm pidempi.

Yhteistyössä