N
no
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aina oppii:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:En kokenut, että ap provosoi mitään, nauttii vaan omasta tilanteestaan. Kuten nautin minäkin, kun olen 40, esikoinen on 18 ja loputkin jo lähes aikuisia.
Kaikilta ei tietysti suju opiskelut ja uran luonnit perhe-elämän keskellä, itse olen tykännyt yhdistää ne. Enkä toki voi lähteä juuri nyt madventures tyyliselle matkalle, mutta voin lähteä sitten nelikymppisenä.
no onhan sulla ptikä jono miehiä, niitten sukulaisia, kun tehään puolelle kaupunkii pentuja, annat vaan hoitoon
Sulla tuskin opiskelujen vähyys johtuu hoitoavun puutteesta, jos ei osaa kirjoittaakaan, voi toki olla vaikeaa kouluttautua pitemmälle.
En koe, että lapseni "on hoidossa" silloin kun on isällään ja muina aikoina hoidan heidät 99% itse, kun ovat isompia, käytän päiväkotia![]()
ISILLÄÄN.
Ja mulla on korkeakoulutus ja 4 lasta samalle miehelle, sekä 15v aviolittoa takana että älähän tripla-yh siellä ala päätäs aukomaan
oho tripla-yh..ihan uus termi mulle
ai oli, no voi ottaa ihan vapaasti käyttöön